GENESIS PR – w ramach konsorcjum z FIRMĄ 2000 oraz PAG Uniconsult – rozpoczęła współpracę z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości (PARP). GENESIS PR odpowiedzialna jest za opracowanie założeń i realizację kampanii promocyjno-rekrutacyjnej oraz kampanii świadomościowej w ramach projektu: „Telepraca – nowa forma organizacji pracy w przedsiębiorstwach”.
Program współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Konsorcjum wybrano w drodze zamówienia publicznego. Czas realizacji projektu został ustalony na 30 miesięcy, czyli do 18 lutego 2012 roku.
Projekt „Telepraca – nowa forma organizacji pracy w przedsiębiorstwach” ma za zadanie promować ideę pracy na odległość, jako korzystnego i efektywnego sposobu zatrudnienia w firmie. W tym celu odbędzie się szereg ogólnopolskich szkoleń prowadzonych przez ekspertów i specjalistów z zakresu doradztwa personalnego. W ramach działań upowszechniających założenia projektu zostanie opracowana i zrealizowana ogólnopolska kampania świadomościowa skierowana do przedsiębiorców, kadry zarządzającej przedsiębiorstw oraz instytucji otoczenia biznesu. Jej głównym założeniem będzie przełamanie stereotypów w zakresie polityki zatrudnieniowej w firmie.
Ponadto, w ramach konsorcjum GENESIS PR zorganizuje kampanię promocyjno-rekrutacyjną, której celem będzie wsparcie procesu rekrutacyjnego i promocja szkoleń. FIRMA 2000 wspólnie z PAG Uniconsult odpowiadają za realizację usług szkoleniowo-doradczych.
Agencja GENESIS PR oferuje pełny zakres działań PR. Mocną stroną agencji jest PR korporacyjny, finansowy, relacje z mediami oraz investor relations. Klientami GENESIS PR są m.in. ArchiDoc, ATM Grupa, Centrum Klima, Chajec, Don-Siemion, Żyto Kancelaria Prawna, InPost, Integer.pl, Griffin Real Estate, Grupa FAMUR, Grupa Kolastyna, Penta Investments, Grupa Selena, Opal Property Developments, pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne czy BLACK RED WHITE. Agencja prowadzi także kampanię non-profit na rzecz Fundacji Świętego Mikołaja.
GENESIS PR jest laureatem nagród: Złoty Spinacz 2008 w kategorii „PR korporacyjny” za działania mające na celu zbudowanie wizerunku Grupy Selena na rynku finansowym oraz obsługę PR podczas pierwszej oferty publicznej, Złoty Spinacz 2007 w kategorii „PR korporacyjny” za wprowadzenie na rynek marki InPost oraz nagrody GPW 2008 przyznanej w konkursie „Modelowy serwis Investor Relations”.
Źródło: GENESIS PR