PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościZbliżeniowe opaski płatnicze od Mastercard dla dla uczestników Open’er Festival
Mastercard

Mastercard

Mastercard jest firmą technologiczną działającą w globalnym obszarze płatności.

Zbliżeniowe opaski płatnicze od Mastercard dla dla uczestników Open’er Festival

Wiadomości 26.06.2019 (12:05) artykuł nadesłany
Płatności mobilne Mastercard

Już w przyszłym tygodniu ruszy kolejna edycja Open’er Festival, jednego z największych wydarzeń muzycznych w Europie. Od 3 do 6 lipca teren lotniska Gdynia-Kosakowo zmieni się w ogromne festiwalowe miasteczko. Jak co roku, Mastercard jest sponsorem i partnerem technologicznym wydarzenia, dzięki czemu na miejscu królują wygodne i bezpieczne płatności bezgotówkowe, realizowane m.in. opaskami zbliżeniowymi oraz w festiwalowej aplikacji mobilnej.

Goście festiwalu będą mogli odwiedzić znany z ubiegłorocznej edycji Mastercard Music Bistro Bar by Mateusz Gessler, który w tym roku zostanie zaprezentowany w nowej, bardziej industrialnej odsłonie. Natomiast „daniem głównym” dla festiwalowiczów będzie oczywiście muzyka. O bezcenną atmosferę na scenach zatroszczą się tacy artyści jak m.in.: Travis Scott, The Strokes, The Smashing Pumpinks, Kylie Minogue, Lana Del Rey oraz Swedish House Mafia.

Bezgotówkowy festiwal

W miasteczku festiwalowym będzie można płacić wyłącznie bezgotówkowo, dzięki czemu zakupy będą bezpieczniejsze, wygodniejsze i szybsze. Festiwalowicze będą mogli płacić zbliżeniowo kartami płatniczymi, telefonami, zegarkami oraz festiwalowymi opaskami płatniczymi Mastercard w formie silikonowej bransoletki z kartą przedpłaconą. Te ostatnie w zeszłym roku były rekordowo popularne – wydanych zostało aż 19 tysięcy opasek. Uczestnicy ubiegłorocznej edycji Open’er Festival mogą nadal płacić opaskami, których używali rok temu. To samo dotyczy zeszłorocznych gości Orange Warsaw Festival i Kraków Live Festival – wydarzeń, których Mastercard również jest partnerem.

Opaski płatnicze można zamówić już teraz na stronie opaska.alterart.pl i odebrać na terenie festiwalu w oznaczonych punktach obsługi. Dodatkową korzyścią zamówienia opaski jest promocja – zasilając ją kwotą minimum 50 PLN, Mastercard doładuje opaskę kwotą 10 PLN. Bonus doliczany jest w momencie odbioru opaski na trenie festiwalu. Liczba opasek w promocji jest ograniczona.

Rejestracja opaski daje użytkownikowi dodatkowe korzyści. Otrzymuje on wtedy numer PIN karty, dzięki czemu będzie mógł wykonywać transakcje na kwoty wyższe niż 50 PLN – nie tylko na terenie festiwalowego miasteczka, ale też we wszystkich innych punktach poza festiwalem, akceptujących płatności zbliżeniowe Mastercard. Rejestracja opaski to również możliwość płatności nią w internecie, gdyż po zalogowaniu do profilu użytkownik otrzymuje pełny numer karty umieszczonej w opasce oraz jej kod CVV. Zarejestrowaną opaską można też płacić we wszystkich punktach handlowych i usługowych, gdzie akceptowane są płatności zbliżeniowe Mastercard, przez cały okres ważności karty płatniczej powiązanej z opaską, czyli do kwietnia 2022 r. Zarejestrowanie opaski daje również więcej możliwości jej zasilenia: oprócz gotówkowego w punktach obsługi lub wpłatomatach podczas festiwalu, będzie można dodatkowo ją zasilić inną kartą płatniczą lub przelewem online.

Transakcje bezgotówkowe realizowane przy pomocy zarejestrowanych opasek płatniczych będą bezpłatne, zarówno podczas, jak i po festiwalu. Koszty mogą pojawić się jedynie przy wypłacie gotówki z bankomatu z funkcją zbliżeniową (3 PLN) oraz przy płaceniu opaską za granicą (prowizja 1% od wartości transakcji). Natomiast dla niezarejestrowanych opasek od 1 października br. będzie naliczana opłata 1 PLN miesięcznie. W przypadku braku środków na opasce, opłata nie będzie pobierana.

Udostępnienie innowacyjnych opasek zbliżeniowych to efekt współpracy Mastercard, sponsora i partnera festiwalu, firmy DiPocket, wydawcy kart przedpłaconych umieszczonych w opaskach, a także firmy Alter Art, organizatora Open’er Festival.

Sklep w aplikacji festiwalowej

Dzięki Mastercard, festiwalowicze będą mogli kupować jedzenie za pomocą aplikacji festiwalowej w 11 wybranych foodtruckach oferujących m.in. burgery (również wegetariańskie), pizzę czy sushi. W tym roku nowością w aplikacji będzie możliwość skomponowania swojego zamówienia, np. dodając lub usuwając składniki z wybranego dania. Dodatkową korzyścią będzie opcja zamawiania jedzenia na konkretną godzinę, dzięki czemu będzie można szybciej coś zjeść między koncertami. Aplikacja zakupowa zaoferuje również możliwość sprawdzenia długości kolejki i czasu oczekiwania. Płacący kartą Mastercard w ramach aplikacji otrzymają natomiast 20% zniżki na wszystkie produkty u wybranych sprzedawców.

Wyjątkowa restauracja w sercu festiwalowego miasteczka

Na tegorocznym festiwalu nie zabraknie Mastercard Music Bistro Bar by Mateusz Gessler, w którym w ciągu dnia będzie można skosztować wykwintnych dań, a od 15:00 do 4:00 skorzystać z menu barowego, w którym znajdą się koktajle i ciepłe napoje. W ubiegłym roku miejsce to cieszyło się bardzo dużą popularnością i było tłumnie odwiedzane. Restauracja w środku festiwalowego miasteczka to unikalna na skalę europejską propozycja dla tych osób, które podczas muzycznego szaleństwa, chcą odpocząć przy wyszukanych, elegancko podanych daniach, w klimatycznej restauracji. Kolacja w Mastercard Music Bistro Bar będzie się składać z przystawki, dania głównego i deseru. W tegorocznym autorskim menu Mateusza Gesslera i Roberta Kondziela znajdą się m.in. takie pozycje jak kaczka pieczona z owocami leśnymi czy quiche z warzywami, a także mus czekoladowy z konfiturą z czarnej porzeczki czy beza z truskawkami. Rezerwacji miejsca można już dokonywać poprzez aplikację festiwalową Open’er Festival (zakładka Mastercard Bistro), na jedną z wybranych godzin każdego dnia: 16:00, 18:00 lub 20:00. Każdy, kto dokona rezerwacji miejsca na kolację za pośrednictwem aplikacji i opłaci ją od razu kartą, otrzyma zniżkę w wysokości 15 złotych. Wieczorem natomiast, po 22:00, restauracja będzie przybierać imprezowe oblicze – do rana będzie można tam tańczyć przy najlepszych setach takich DJ-ów jak Chriss Jaxx, Hirek Wrona, Nowosad, a także zagranicznych muzyków, jak DJ Sonya.

Muzyka to jedna z pasji, o którą Mastercard opiera swoje działania marketingowe, skierowane do konsumentów. Jak pokazało ostatnie badanie marki „Mastercard Sound Index” Polacy chętnie słuchają muzyki, podcastów i audiobooków – średnio przez 2 godziny i 32 minuty dziennie, co można przeliczyć na aż 39 dni w roku. Muzyka jest też dla nich ważna ze względu na wpływ na ich samopoczucie – zdaniem 89% badanych konkretne brzmienia zwiększają ich poczucie szczęścia.

mastercard Open’er Festival 2019-06-26
Redakcja PRNews.pl
Tagi: mastercard Open’er Festival

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

Raporty PRNews.pl

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Aktywa banków – I kw. 2022 r.

Większość banków może się pochwalić wzrostem poziomu…

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

Raport PRNews.pl: Liczba obcokrajowców wśród klientów banków – I kw. 2022 r.

W pierwszym kwartale 2022 r. liczba obsługiwanych…

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Raport PRNews.pl: Rynek kredytów hipotecznych – I kw. 2022

Pierwszy kwartał 2022 r. przyniósł spadek sprzedaży…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców