Efektem końcowym projektu będzie eliminacja dokumentów papierowych zarówno z procesów związanych z obsługą klientów, jak też wewnętrznych procesów operacyjnych DI Xelion.
Celem wprowadzanych zmian jest przede wszystkim poprawa ergonomii oraz elastyczności procesów obsługi klientów DI Xelion. W dobie szybko zmieniającego się świata oraz rozwoju nowych technologii poszukiwanie i wdrażanie innowacyjnych rozwiązań stanowi nie tylko odpowiedź na oczekiwania klientów. Istotna jest również kwestia ekologii i odpowiedzialnego inwestowania zasobów. Eliminacja papieru i przejście na elektroniczną formę dokumentów wpisuje się w ten ważny nurt. Nowe technologie to nie tylko moda, to również magnes dla klientów, którzy cenią czas, wygodę i oczekują szybkich, sprawnych oraz nowoczesnych procesów obsługowych.

– Na bieżąco śledzimy i analizujemy trendy występujące na rynku, jak również rozwój innowacyjnych technologii. Poszukujemy takich rozwiązań, które budują naszą przewagę konkurencyjną, jednocześnie poprawiając jakość i komfort korzystania z usług świadczonych przez DI Xelion. Paperless Office – rozwiązanie stworzone przez Billennium S.A. – odpowiada naszym potrzebom oraz oczekiwaniom klientów. Dzięki wdrożeniu projektu przejdziemy na zupełnie nowy poziom obsługi klientów, gdzie wymóg wytworzenia fizycznego dokumentu papierowego zostanie zastąpiony wersją elektroniczną, wspartą metodą autoryzacji bazującą na biometrii. W ten sposób wyraźnie poprawimy wygodę oraz bezpieczeństwo współpracy z klientami, ale też dołożymy naszą cegiełkę do aspektu dbałości o środowisko – mówi Krzysztof Prasał, Prezes Zarządu DI Xelion.
Zgodnie z harmonogramem projektu efektów tego nowoczesnego rozwiązania można się spodziewać w pierwszej połowie 2020 r.
Źródło: Xelion
