Pandemia koronawirusa SARS-CoV-2 spowodowała, że aktywność klientów, w tym dotycząca planów inwestycyjnych i finansowych, została znacznie ograniczona. W związku z tym Zarząd Nationale-Nederlanden podjął decyzję o uruchomieniu wsparcia finansowego dla przedstawicieli ubezpieczeniowych, jak również dostosowaniu celów sprzedażowych do obecnej sytuacji.
– Mimo tej trudnej sytuacji jesteśmy cały czas dostępni dla naszych klientów w ramach obsługi online, edukując w zakresie tego, jak funkcjonują nasze ubezpieczenia i zapewniając klientów o niezmiennie obowiązującej ich ochronie ubezpieczeniowej. Wprowadzamy także rozwiązania zdalne dla naszych przedstawicieli. W Nationale-Nederlanden czujemy się odpowiedzialni za naszych przedstawicieli i menedżerów sprzedaży, którzy mają teraz trudność w realizacji swoich celów biznesowych, dlatego chcemy ich wesprzeć w tym wymagającym biznesowo czasie. Będziemy na bieżąco analizować sytuację i decydować o ewentualnych sposobach wsparcia w kolejnych miesiącach – mówi Edyta Fundowicz, członek zarządu Nationale-Nederlanden.