Sunmi to marka, która dostarcza rozwiązania wspierające automatyzację handlu. Jej udziałowcami są, m.in. Xiaomi i Alibaba. Firma, które do tej pory nie była bezpośrednio obecna w Polsce, postanowiła ustrukturyzować działalność na Starym Kontynencie. W jej wyniku w Polsce powstaje jedno z trzech centrów wsparcia partnerów w Europie. Szefem nowego oddziału został Piotr Waś, który objął stanowisko Dyrektora Zarządzającego w Polsce i CEE.
– To co wyróżnia produkty Sunmi, to bazowanie na technologii Android, która pozwala dosłownie dokonać skoku technologicznego dla dobra zarówno klientów sklepów, handlowców, dostawców rozwiązań biznesowych oraz agentów rozliczeniowych – tłumaczy Piotr Waś. – Oferta Sunmi koncentruje się na przyszłości i jest nastawiona na wymianę infrastruktury, która szybko dezaktualizuje się w procesie ewolucji informatycznej. Tu z kolei jesteśmy stale jesteśmy o krok przed konkurencją.
Piotr Waś przez lata związany był z Ingenico, gdzie jako dyrektor zarządzający w Polsce i Europie Wschodniej odpowiadał, m.in. za wdrażanie strategii biznesowej firmy, rozwój partnerstwa korporacyjnego i budowanie pozycji marki na zarządzanych rynkach. Pod jego wodzą Ingenico zostało największym dostawcą urządzeń w ramach programu Polska Bezgotówkowa czy najczęściej wybieraną marką wśród urządzeń płatniczych dla MŚP na Ukrainie.
– W naszym regionie bardzo mocno skupiamy się na projektach fiskalizacyjnych. Nasze rozwiązania są odpowiedzią na nowe standardy i regulacje wprowadzane w Polsce, gdzie oczekujemy szczególnie silnego wzrostu. Czerpiemy w tym zakresie doświadczenia z takich krajów jak Czechy, Chorwacja, które jako pierwsze w regionie postawiły na digitalizację sektora, a do których szybko dołącza Polska – mówi Piotr Waś.
Źródło: Sunmi