Marcin Pyka został Rzecznikiem Klienta UNIQA. To nowa funkcja, która ma wspierać klientów w kontakcie z ubezpieczycielem, ułatwiać ten kontakt i pomagać w rozpatrywaniu najtrudniejszych spraw.
Funkcje Rzecznika Klienta obejmie Marcin Pyka. Rzecznik ma reagować w spornych sytuacjach między klientem a ubezpieczycielem, np. w przypadku wydania decyzji do odwołania, która nie satysfakcjonuje klienta. Będzie rozpatrywał wszystkie sprawy i, będąc w stałym kontakcie z klientem, rozwiązywał je.
Marcin Pyka pracuje w UNIQA od 10 lat. Ma doświadczenie w sprzedaży oraz ocenie ryzyka produktów ubezpieczeniowych – detalicznych i korporacyjnych. Od września 2019 roku pełni funkcje dyrektora ds. wsparcia klienta w pionie UNIQA dla Ciebie. Na tym stanowisku tworzy i wdraża nowe koncepcje obsługi klienta, która stawia go w centrum uwagi.
Klient będzie mógł łatwo skontaktować się z Rzecznikiem Klienta na kilka sposobów. Może zainicjować kontakt za pośrednictwem czat bota, którego klienci używają na profilu UNIQA Polska na Facebooku. Na wwwu.uniqa.pl znajduje się również specjalna zakładka (https://www.uniqa.pl/rzecznik-klienta), na której można wypełnić formularz zgłoszeniowy lub skontaktować się z Rzecznikiem mejlowo.
Źródło: UNIQA