Bank Ochrony Środowiska po raz kolejny stawia na Konto Wyjątkowe w kampanii reklamowej. Od 15 lutego nowe spoty BOŚ można obejrzeć w kilkunastu kanałach telewizyjnych. Działania reklamowe Banku wspierane są również aktywnością w Internecie oraz działaniami promocyjnymi w oddziałach bankowych.
Kampania telewizyjna BOŚ potrwa pięć tygodni: od 15 lutego do 21 marca. Bank utrzymał efektywną sprzedażowo konwencję spotu z poprzedniej kampanii – bohaterami są prezenterzy telewizyjni relacjonujący najnowsze wydarzenia gospodarcze. Według takiego właśnie klucza skonstruowany był film reklamowy emitowany w mediach pod koniec ubiegłego roku.
– Konto Wyjątkowe dobrze odbierane jest przez rynek jak i klientów. Od jego wprowadzenia – w maju 2009 r. – znaleźliśmy się w czołówce kilku rankingów przygotowywanych przez media i pośredników finansowych. Do końca 2009 rachunek ten otworzyło blisko 60 tys. osób – mówi Katarzyna Kubicka, Dyrektor Departamentu Marketingu BOŚ.
W najnowszej reklamie Bank stawia na najważniejsze atuty Konta Wyjątkowego: oprocentowanie środków sięgające nawet 8 proc., bezpłatne wypłaty ze wszystkich bankomatów w Polsce, darmowe przelewy krajowe w tym nawet i te, które realizowane są w oddziale bezpośrednio u doradcy. Czas antenowy został wykupiony w: TVP, TVP3, TVN, TVN 24, TVN7, Telewizji Polsat, TV4, Superstacji, kanałach tematycznych dostępnych w ofercie At Media.
Kampanię telewizyjną od 1 marca 2010 r. będzie wspierać kampania w Internecie. – W 2010r. będziemy przynajmniej tak bardzo aktywni w mediach, jak w roku ubiegłym. Już pracujemy na kolejnymi kampaniami reklamowymi zarówno dla obszaru detalicznego jak
i korporacyjnego. Szykujemy „nowe otwarcie” w ramach którego odświeżymy pozycjonowanie naszej marki – dodaje Katarzyna Kubicka, Dyrektor Departamentu Marketingu BOŚ.
Źródło: BOŚ