Odbyło się walne zgromadzenie członków Związku Firm Public Relations. Przedstawiciele agencji członkowskich po raz trzeci powierzyli funkcję prezesa zarządu Pawłowi Trochimiukowi (Partner of Promotion). Na wiceprezesów powołano Joannę Delbar (Telma Group Communications), Mariusza Plebana (Multi Communications) i Sebastiana Hejnowskiego (Ciszewski PR).
Podczas zgromadzenia ustępujący zarząd w składzie Paweł Trochimiuk – prezes, Joanna Delbar i Jacek Jakubczyk – wiceprezesi, przedstawili sprawozdanie z działalności ZFPR w 2009 roku. Na wniosek rady ZFPR walne zgromadzenie udzieliło Zarządowi absolutorium.
Podsumowując prace ZFPR w minionym roku, szczególną uwagę zwrócono na sukces kongresu PR FORUM i rozwój konkursu Złote Spinacze, inicjatywę Listu Otwartego broniącego dobrego imienia public relations oraz towarzyszącego mu raportu „PR w ustach polityków”. Wyróżniony został również fakt nawiązania współpracy z Instytutem Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego w zakresie organizacji staży dla studentów w agencjach członkowskich ZFPR, projekt badawczy „Fahrenheit PR” oraz dobra sytuacja finansowa ZFPR.
Paweł Trochimiuk został szefem ZFPR trzeci raz z rzędu, wcześniej w latach 2001 – 2006 był wiceprezesem Związku. Dla Joanny Delbar będzie to druga kadencja we władzach ZFPR. Mariusz Pleban wiceprezesem Zarządu był już dwukrotnie, następnie również dwukrotnie wszedł w skład Rady ZFPR. Po raz pierwszy do władz Związku wybrany został Sebastian Hejnowski.
Kadencja zarządu ZFPR trwa dwa lata. Członkowie władz związku pracują społecznie. Więcej informacji o członkach zarządu ZFPR można znaleźć na www.zfpr.pl.
Źródło: Związek Firm Public Relations