Rozpoczyna się Bootcamp 2.0 organizowany przez ERGO Hestię, którego celem jest kształcenie projektantów botów. Kurs umożliwia rozwój zawodowy pracownikom interesującym się technologią, którzy nie mają doświadczenia zawodowego w tym obszarze. Uczestnicy przez 6 miesięcy będą uczyć się tworzenia rozwiązań IT wspierających obsługę klientów.
Bootcamp 2.0 zostanie poświęcony projektowaniu botów konwersacyjnych, w tym chatbotów i voicebotów. W ramach półrocznego, nastawionego na praktykę kursu, uczestnicy zapoznają się m.in. z zasadami działania silników rozumienia języka naturalnego (NLU) oraz metodami integracji botów z zewnętrznymi systemami. Absolwenci Bootcampu będą mogli wykorzystać zdobytą wiedzę i umiejętności projektując boty wspierające typowych spraw, z którymi zgłaszają się klienci.
„Celem Bootcampu jest wzmocnienie kompetencji cyfrowych umożliwiających usprawnianie procesów operacyjnych. Jednak równie ważne jest dla nas tworzenie możliwości rozwoju dla pracowników, którzy wykazują zainteresowanie i predyspozycje do rozwoju w obszarze technologii informatycznych, a nie mają wykształcenia kierunkowego” – komentuje Monika Wroniszewska z Biura Doboru i Rozwoju Kadr ERGO Hestii, opiekunka bootcampu.
To już drugi Bootcamp organizowany przez ERGO Hestię. Dotychczas firma przeszkoliła pracowników w obszarze tworzenia robotów RPA. W szkoleniu wzięły udział osoby rekrutujące się z różnych działów – zajmujące się m.in. likwidacją szkód, windykacji i obsługi klienta itp. Na początku 2020 roku firma korzystała z niespełna 30 robotów RPA. W ciągu 12 miesięcy podwoiła tę liczbę.
„Dzięki kształceniu pracowników jesteśmy w stanie szybko odpowiedzieć na konkretne potrzeby biznesowe firmy, które wymagają wzmocnienia w organizacji i są na pograniczu obsługi klienta oraz IT. Taka możliwość jest nie do przecenienia szczególnie dziś, kiedy tak wiele procesów podlega digitalizacji” – dodaje Oskar Jedynasty, dyrektor Działu Automatyzacji w Departamencie IT ERGO Hestii.
Źródło: ERGO Hestia