Brytyjski ubezpieczyciel Saga uruchomił nowy portal dla klientów. Teraz mogą oni samodzielnie odnawiać swoje polisy, dokonywać w nich zmian oraz zarządzać dokumentami i ustaleniami finansowymi bez konieczności kontaktowania się z centrum obsługi klienta. Za wdrożenie odpowiada firma Sollers Consulting.
Saga specjalizuje się w świadczeniu usług dla osób powyżej 50. roku życia, a doświadczenie użytkownika nowego portalu zostało zaprojektowane pod kątem ich potrzeb. Portal został stworzony z wykorzystaniem podejścia mobile-first, aby odzwierciedlić coraz większe wykorzystanie urządzeń mobilnych w codziennym życiu klientów.
Nowy portal oparty jest na technologii Guidewire CustomerEngage i w pierwszej kolejności uruchomiony został do obsługi ubezpieczeń komunikacyjnych. W niedalekiej przyszłości planowane jest włączenie do niego ubezpieczeń mieszkaniowych.
Sollers Consulting jest międzynarodową firmą doradczą specjalizującą się we wdrażaniu oprogramowania. Spółka założona w 2000 r. wspiera towarzystwa ubezpieczeniowe, banki oraz firmy leasingowe w transformacji biznesu i dostosowywaniu się do nowych technologii. W ciągu ostatnich 20 lat zespół Sollers pomógł podnieść potencjał cyfrowy ponad 80 grupom finansowym, m.in. Allianz, Axa, LV=, BNP Paribas Cardif, Basler, Generali, Zurich, Santander Consumer Bank, ING i wiele innych.
Źródło: Sollers Consulting