Liberty Group S.A., agencja PR notowana na NewConnect, opublikowała szacunkowe wyniki za rok 2009. Zysk netto wyniósł ok. 290 tys. zł i był wyższy o 93 proc. od zarobku wypracowanego w trzech pierwszych kwartałach, a przychody wyniosły 3,6 mln zł, co oznacza wzrost o 38 % w samym tylko IV kwartale.
To dynamiczne zamknięcie roku Zarząd ocenia z umiarkowanym optymizmem.
Rok 2009 charakteryzował się bardzo ostrą presją klientów na spadek cen i zmiany zasad wynagrodzenia podmiotów działających w segmencie usług PR. W konsekwencji doprowadziło to do spadku wskaźnika marży netto w całej branży usług PR oraz marketingowych. Obecnie Liberty Group przygotowuje się do oferowania pakietów usług, które pozwolą na podniesienie tego wskaźnika.
Na koniec 2008 roku spółka zanotowała przychody na poziomie 4,06 mln zł a zysk netto wyniósł 737 tyś zł. Po III kwartałach 2009 roku Liberty Group S.A. osiągnęła przychody ze sprzedaży na poziomie 2,64 mln zł i zysk netto 0,15 mln zł.
Zaudytowane wyniki finansowe za rok obrotowy 2009 Spółka przedstawi w raporcie rocznym, który zostanie opublikowany 18 marca br.
Liberty Group S.A. świadczy usługi m.in. dla takich firm jak Noble Bank S.A., Bakalland S.A., Capital Partners S.A., Brown-Forman Polska, Check Point Software Technologies czy Garrigues Polska.
Źródło: Liberty Group