Oney Raty poszerza grono swoich partnerów. W ostatnich tygodniach na wdrożenie digitalowej usługi kredytowej dla swoich klientów zdecydowały się Lynx Optique oraz lokalna sieć FunFit II.
Lynx Optique oraz FunFit II to pierwsze punkty usługowe spoza sektora detalicznego, które zdecydowały się na wdrożenie Oney Raty. W przypadku pierwszej firmy rozwiązanie dostępne jest we wszystkich 21 salonach optycznych klienta. Usługa Oney Raty jest ponadto dostępna w sieciach Auchan, Decathlon oraz Leroy Merlin.
Usługi i sklepy stacjonarne, szczególnie te działające w mniejszej skali czy w mniejszej liczbie punktów nie miały do tej pory dostępu do tego typu rozwiązań kredytowych. Usługa zaprojektowana i oferowana przez Oney Polska wspiera partnerów w cyfryzacji ich biznesu i jest narzędziem wspomagającym sprzedaż. Kredytobiorca nie musi przekazywać obsłudze sklepu żadnych dokumentów, ani swoich danych. Na stronie oneyraty.pl podaje się potrzebą kwotę i liczbę rat oraz wypełnia krótki wniosek. Po zaakceptowaniu umowy klient otrzymuje specjalny kod, który kasjer autoryzuje na dedykowanej platformie Oney dostępnej przez www. Następnie rejestruje transakcję w swoim systemie kasowym i w ten sposób odbywa się płatność. Średnio proces uzyskania pożyczki zajmuje 7 minut.
Proces w całości odbywa się online. Klientowi wystarczy link do strony oneyraty.pl. Partner autoryzuje płatność za pomocą platformy Oney dostępnej przez www. Dzięki temu rozwiązanie jest proste do wdrożenia zarówno w dużych sieciach, jak i małych sklepach czy punktach usługowych niezależnie od branży.
Partnerem odpowiedzialnym za dostarczenie rozwiązania pożyczkowego jest Smartney. To młody fintech, również należący do Grupy Oney.
Źródło: Grupa Oney