Bank Pocztowy startuje z kampanią marketingową „Kredyt na raz”. W ramach oferty klienci mogą w trakcie jednej wizyty w placówce banku, bądź Poczty Polskiej, uzyskać bez prowizji nawet 4 500 złotych i przeznaczyć je na dowolny cel. „Kredyt na raz” promowany będzie przez utytułowanego sportowca, a od kilku lat ambasadora Banku Pocztowego – Adama Małysza.
Działania marketingowe w ramach kampanii „Kredyt na raz” realizowane będą w mediach, oraz online. Spot reklamowy emitowany będzie w największych ogólnopolskich stacjach radiowych, m.in. Radiu Zet, RFM oraz w niemal 80 rozgłośniach lokalnych. Wsparciem dla kampanii radiowej będą działania prowadzone w internecie, obejmujące między innymi reklamy w przeglądarce Google oraz Google Display Network, a także promocję na portalu społecznościowym Facebook.
– Koniec wakacji to okres większych wydatków – nie tylko tych związanych z powrotem dzieci do szkoły, ale też innych, jak odkładany czy spóźniony urlop, czy drobne remonty przed zimą. Na wszystkie te potrzeby można wykorzystać środki pozyskane w ramach gotówkowego „Kredytu na raz”. Stąd nasza decyzja o promowaniu tego rozwiązania właśnie teraz. Kampanię reklamową, tak jak poprzednie, będzie wspierał swoim wizerunkiem Adam Małysz, który jest ambasadorem Banku Pocztowego – mówi Mariusz Gorzeń, szef marketingu Banku Pocztowego.
Za produkcję spotu radiowego odpowiedzialna była agencja „Grandes Kochonos”, a planowaniem oraz zakupem mediów do kampanii zajął się dom mediowy „Effective Media Solutions”.
W ramach oferty „Kredyt na raz” w Banku Pocztowym klienci indywidualni mogą uzyskać do 4 500 złotych z przeznaczeniem na dowolny cel. Środki, w ramach tej oferty bez prowizji, przyznawane są w oparciu o oświadczenie o wysokości i źródle dochodu. Decyzja kredytowa zapada nawet w dniu złożenia wniosku kredytowego, a środki wypłacone mogą zostać przelewem na konto lub gotówką w placówce Banku bądź Poczty Polskiej.
Źródło: Bank Pocztowy