Wraz z początkiem września Bank Millennium rozpoczął emisję nowej reklamy telewizyjnej, w której Radek Kotarski poza ofertą dla rodziców i dzieci prezentuje nowy slogan marki: „Bank Millennium. Inspirowany Tobą”.
– Hulajnoga jest symbolem miejskiej mobilności. Jedno ze źródeł mówi, że wynalazł ją 15 -latek. Ten prosty środek transportu pokochały i dzieci i dorośli – mówi Radek Kotarski w najnowszej reklamie Banku Millennium. I dorośli i dzieci pokochają też nowoczesne rozwiązania Banku Millennium, np. Konto 360o z prostą w obsłudze aplikacją mobilną i konto Junior, które pozwoli dziecku samodzielnie poruszać się w świecie finansów – dodaje.
W reklamie pojawia się nowe hasło marki „Bank Millennium. Inspirowany Tobą”. Powstało ono w oparciu o przeprowadzone badania marketingowe. – Nowe hasło jest spójne z tożsamością marki, a jednocześnie klarownie wyraża nasze intencje. Chcemy przez nie powiedzieć, że najważniejszą pasją i motywacją dla banku jest klient. Pragniemy go poznawać, wspierać, towarzyszyć mu w życiu codziennym, dostarczając unikalnych doświadczeń, usług, produktów i pomocnych na co dzień rozwiązań, będących odpowiedzią na jego realne potrzeby – mówi Beata Krupińska, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Banku Millennium.
Dbanie o zapewnienie jak najlepszego doświadczenia klientom jest dla Banku Millennium od dawana jednym z głównych priorytetów. Spot emitowany jest w stacjach ogólnopolskich, wybranych kanałach tematycznych oraz internecie, m.in. na kanale Banku Millennium w serwisie YouTube. Kreację przygotowała agencja Change Serviceplan, produkcję zrealizował dom produkcyjny Film Produkcja, a media zakupił dom mediowy Starcom.
Bank posiada ofertę skierowaną do wszystkich grup wiekowych. Konto 360° to rachunek dla osób dorosłych. Pozwala zarządzać finansami poprzez nowoczesny system internetowy i aplikację mobilną, która umożliwia płatności bezgotówkowe, przelewy, płatności za bilety komunikacji miejskiej i parkingi, zakup biletów do kin Helios, a także pozwala zapłacić za autostradę bez stania w kolejce i pobierania biletu w ramach usługi Autopay. Dla młodszych klientów dedykowane jest Konto 360o Junior. Rodzice mogą założyć je dziecku już od pierwszego roku życia. Od 7 lat, poza dostępem do konta, dzieci mają możliwość korzystać z karty płatniczej, płatności telefonem i aplikacji mobilnej.
Źródło: Bank Millennium