Odkładanie pieniędzy nie zawsze jest proste, jednak przychodzi łatwiej, jeśli mamy jakiś konkretny cel. W nowej kampanii reklamowej Santander Bank Polska zachęca Polaków do sprytnego oszczędzania na swoje marzenia – łatwo i bez wyrzeczeń.
Santander Bank Polska przygotował nową kampanię, w której przekonuje, że zamiast odkładać swoje marzenia, warto zacząć odkładać na marzenia. Chociaż często w życiu mamy wiele ważniejszych wydatków, teraz oszczędzanie będzie dużo łatwiejsze i pozwoli realizować zarówno podstawowe wydatki, jak i spełniać plany, które do tej pory mogły wydawać się nieosiągalne.
Z pomocą przychodzi usługa Moje Cele w aplikacji Santander mobile. To nowoczesne rozwiązanie, które pozwala łatwo ustawić w telefonie do 10 dowolnych celów oraz samodzielnie wybrać najwygodniejszy dla klienta sposób oszczędzania: odkładanie końcówek transakcji, zlecenia stałe lub jednorazowe przelewy w przypadku ekstra przychodów. Usługa ta dostępna jest dla wszystkich posiadaczy kont osobistych w Santander Bank Polska, jest bezpłatna i intuicyjna w obsłudze.
– Żyjemy w ciągłym biegu i często trudno nam nadążyć z załatwianiem codziennych drobnych spraw, a co dopiero spraw naprawdę ważnych, jak dbanie o finanse swojej rodziny czy przyszłość dzieci. Czasem chcielibyśmy też po prostu zrobić coś dla siebie. Rozwiązania proponowane przez Santander Bank Polska pomagają naszym klientom łatwiej korzystać z życia. Tak też jest w przypadku Moich Celów, nowoczesnej skarbonki XXI wieku, w której środki odkładają się same, a potem można je wykorzystać na dowolne plany – mówi Artur Sikora, dyrektor Obszaru Komunikacji Korporacyjnej i Marketingu w Santander Bank Polska.
W kampanii po raz kolejny wziął udział Marcin Dorociński, który pełni rolę ambasadora marki Santander Bank Polska. Przekaz spotu doskonale uzupełnia utwór Everly Brothers – All I Have to Do Is Dream. Kampania będzie składała się z dwóch spotów z udziałem ambasadora banku, drugi pojawi się już niebawem.
Reklama emitowana będzie w telewizji, obejmie także multikanałową obecność w internecie (YouTube, VOD, social media, e-commerce i content marketing) oraz akcje promocyjne w oddziałach banku. Za koncept strategiczno-kreatywny oraz nadzór nad realizacją pierwszego spotu odpowiada agencja Red8 Advertising, za realizację spotu dom produkcyjny Propeller, a zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom.
Spot można obejrzeć tutaj: https://youtu.be/I6lndvODB8I
Źródło: Santander Bank Polska