Od początku stycznia 2022 roku Dariusz Brodnicki awansował na stanowisko dyrektora Departamentu Marketingu & Brand Managementu w Volkswagen Financial Services. Brodnicki zastąpił Darię Zielaskiewicz, która objęła funkcję dyrektor Marek Seat i Cupra w Polsce (Volkswagen Group Polska).
Na nowym stanowisku Dariusz Brodnicki będzie odpowiadał za wizerunek marki i strategiczny rozwój działań marketingowych spółki współtworzącej rynek nowoczesnej mobilności w Polsce. Do jego obowiązków należy również m.in. planowanie działań marketingowych, bliska współpraca oraz nadzór nad pracami zespołu marketingowego, działaniami Public Relations i współpracą z partnerami zewnętrznymi. Brodnicki od czerwca 2015 roku pełnił funkcję Dyrektora Działu Sprzedaży ŠKODA.
Nowo obrany dyrektor Departamentu Marketingu & Brand Managementu w Volkswagen Financial Services jest absolwentem Politechniki Poznańskiej. Dariusz Brodnicki ukończył liczne kursy managerskie, m.in. Akademię Managera czy Przywództwo w Biznesie, a także Executive Coaching by Lilipad w Stanach Zjednoczonych. Miłośnik sportów samochodowych, w przeszłości uczestnik rajdów. W czasie wolnym próbuje swoich sił w kitesurfingu i bierze udział w triathlonach.
Volkswagen Financial Services jest firmą zapewniającą usługi finansowe dla wszystkich marek samochodowych Grupy Volkswagen. Obejmuje rozwiązania finansowe dotyczące kupna i eksploatacji samochodów: leasing, bankowość elektroniczną i ubezpieczenia. VWFS działa na 51 rynkach świata, obsługując klientów indywidualnych i biznesowych.
Źródło: Volkswagen Financial Services