Kredyt celowy od Santander Consumer Banku pozwala klientom finansować interesujące ich towary i usługi w internecie w wysokości od 100 do 50 tys. zł. Harmonogram spłaty może trwać od 2 do 60 miesięcy. Kredyt celowy ułatwia prowadzenie biznesu dostawcom rozwiązania, którzy mogą zaoferować swoim użytkownikom nowy sposób finansowania zakupów, nie martwiąc się technicznymi szczegółami, które leżą po stronie banku.
– Kredyt celowy to produkt, który łączy w sobie przyzwyczajenie Polaków do sprzedaży w modelu ratalnym, szybkich i wygodnych e-zakupów oraz możliwość planowania mniejszych i większych wydatków – mówi Iwona Garbaczewska, Menadżer Ds. Rozwoju Produktów Finansowania Sprzedaży z Santander Consumer Banku. – Dla klientów oznacza on komfortowy i bezpieczny sposób kupowania w internecie, który jest w stanie sprostać potrzebom nawet najbardziej wymagających konsumentów. Z kolei dla właścicieli e-sklepów jest szansą na zwiększenie sprzedaży przy minimalnym wysiłku z ich strony. Bank dostarcza narzędzie do integracji produktu ze sklepem i oferuje potencjalnemu partnerowi pełne wsparcie techniczne z możliwością przeprowadzenia procedury nawet w ciągu trzech tygodni – dodaje.
Finansowanie e-zakupów za pomocą kredytu celowego jest proste i intuicyjne. Po przejściu do płatności i wybraniu opcji eRaty, klient zostaje przeniesiony do prostego wniosku Santander Consumer Banku, który wypełnia zgodnie ze wskazówkami pojawiającymi się na ekranie. W jednym miejscu załatwia zakupy i finansowanie.
– Po przejściu na wniosek banku, klient otrzyma od jednej do trzech propozycji kredytowych. Następnie musi jedynie wybrać najkorzystniejszą dla niego ofertę, a decyzję kredytową dostaje praktycznie od ręki – komentuje Magdalena Wąsińska, Menadżer Ds. Rozwoju Produktów Finansowania Sprzedaży z Santander Consumer Banku. – Po zawarciu umowy klient nie musi się już niczym martwić, bo bank zleci zapłatę za zakupy zgodnie z jego dyspozycją. A on może cieszyć się upragnionymi zakupami. Dodatkową korzyścią jest świadomość bezpieczeństwa transakcji. Klient widzi, że załatwia finansowanie przez bank i wie, że może zaufać mu w kwestii przekazania pieniędzy do właściciela e-sklepu.
Źródło: Santander Consumer Bank