PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeKlarna uruchamia opcję wirtualnych zakupów

Klarna

Klarna uruchamia opcję wirtualnych zakupów

Informacje 13.05.2022 (07:38) informacja prasowa
Klarna

Klarna ogłosiła uruchomienie usługi wirtualnych zakupów (Virtual Shopping). Integruje ona to, co najlepsze w zakupach stacjonarnych z doświadczeniem online. Konsumentom umożliwia bezpieczne przeglądanie produktów i kupowanie online, łącząc ich bezpośrednio poprzez czaty na żywo i rozmowy wideo z ekspertami w sklepie – po to, aby w czasie rzeczywistym mogli uzyskać porady i inspiracje dotyczące produktów.

Z kolei sprzedawcom daje dodatkowe opcje, pozwalające angażować kupujących oraz wykorzystywać rozległą wiedzę ekspertów i konsultantów z fizycznych sklepów w kontaktach z milionami kupujących online. Dzięki dedykowanej i stworzonej na potrzeby obsługi wirtualnych zakupów aplikacji Klarna Store App, pracownicy sklepów mogą udostępniać zdjęcia i wideo z produktami oraz prezentować je na żywo bezpośrednio z miejsca wykonywania swojej pracy. Zastosowanie nowego rozwiązania Klarny sprawia, że klienci e-sklepów są bardziej zaangażowani w zakupy, bardziej lojalni wobec marek i rzadziej decydują się na zwroty.

Wprowadzenie do oferty usługi Virtual Shopping to efekt ubiegłorocznego przejęcia przez Klarnę platformy zakupów społecznościowych Hero, lidera w obszarze oferowania usług wirtualnych zakupów.

E-commerce zyskuje, ale offline wciąż dominuje

Chociaż w ostatnich latach zakupy w Internecie osiągnęły rekordowe wzrosty, to wciąż dominującym kanałem pozostają sklepy stacjonarne, odpowiadające w 2021 r. za prawie 80% globalnej sprzedaży detalicznej. Raport Klarny Shopping Pulse pokazuje, że konsumenci preferują zakupy w sklepach tradycyjnych ze względu na możliwość interakcji społecznych i oferowany przez nie poziom obsługi klienta – zakupy online nie pozwalają konsumentom zobaczyć produktu z bliska, dotknąć go lub przymierzyć, by mogli oni ocenić, czy produkt jest zgodny z ich oczekiwaniami. Klienci oczekują dziś takiego samego poziomu obsługi offline i online – ponad trzy czwarte (79%) kupujących uważa, że sprzedawcy powinni inwestować w nowe technologie, a ponad jedna trzecia z nich uważa, że oferowanie bardziej spersonalizowanych usług (34%) i rekomendacji produktów (40%) powinno być priorytetem dla sprzedawców.

Wirtualne zakupy z Klarną są już dostępne dla ponad 300 marek, w tym Levi’s, Hugo Boss i Herman Miller, z sukcesem przekształcając ich sklepy internetowe w prawdziwe doświadczenie omnichannel. Konsumenci mogą kupować wszystko, co znajdą w ofercie sklepu internetowego, ale jednocześnie, bez wchodzenia do salonu sprzedaży, otrzymują benefity dotychczas zarezerwowane dla stacjonarnych zakupowiczów – rzetelne i fachowe wskazówki i porady od pracowników fizycznych sklepów, doradzających im w procesie zakupowym. Ponadto dzięki opcji live stream i możliwości wymiany wiadomości z konsultantem w sklepie stacjonarnym, konsumenci mogą oglądać filmy i zdjęcia produktów z bliska, a także dema produktów bezpośrednio ze sklepu. W ten sposób dowiadują się, jak ubranie prezentuje się na wieszaku, jaki jest rzeczywisty odcień kosmetyku czy wielkość mebla.

Sklepy internetowe z nowym “życiem”

Od teraz wirtualne zakupy z Klarną będą dostępne dla wszystkich jej partnerów handlowych na całym świecie. To ruch umacniający pozycję Klarny jako globalnego partnera wzrostu dla sprzedawców detalicznych. Większy komfort i pewność robienia zakupów to lepsze wskaźniki sprzedażowe dla merchantów – wg analizy platformy Hero po rozmowie online z ekspertem w sklepie konsumenci są aż do 21 razy bardziej skłonni do dokonania zakupu, niż ma to miejsce, gdy nie korzystają z takiego wsparcia. Jednocześnie podnoszona jest w ten sposób tzw. wartość życiowa klienta (CLV).

Jak działają wirtualne zakupy z Klarną?

  • Dla kupujących: Klikając w ikonę wirtualnych zakupów na stronie internetowej sklepu zintegrowanego z Klarną, klienci łączą się z ekspertem w sklepie stacjonarnym. Po połączeniu mogą rozmawiać na czacie, otrzymywać zdjęcia i filmy, śledzić rekomendacje produktów, a nawet prowadzić rozmowę wideo, odtwarzając w ten sposób doświadczenia ze sklepu stacjonarnego.
  • Dla sprzedawców: Sprzedawcy zintegrowani z Klarną mogą z łatwością dodać funkcję wirtualnych zakupów do swoich sklepów internetowych, tym samym zapewniając kupującym prawdziwe doświadczenie omnichannel. Po jej włączeniu, mogą uzyskać wgląd w przeprowadzone rozmowy i dane sprzedażowe, co pozwala im na bieżąco śledzić i poprawiać ogólne wyniki. Pracujący w sklepie stacjonarnym eksperci łączą się z kupującymi online za pomocą nowej, dedykowanej sprzedawcom aplikacji Klarna Store App, dostępnej dla systemów iOS i Android. Po nawiązaniu połączenia mogą rozpocząć interakcję z konsumentami za pomocą wiadomości tekstowych, czatu i rozmowy wideo, co ułatwia przekazywanie spersonalizowanych porad, umówienie wizyty w sklepie i podtrzymywanie kontaktu.

Od teraz wirtualne zakupy z Klarną są dostępne na 18 rynkach, w tym w Polsce, USA, Kanadzie, Wielkiej Brytanii, Australii, Nowej Zelandii, Norwegii, Danii, Francji, Holandii, Belgii, Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Hiszpanii, Portugalii, Włoszech i Szwecji. Na kolejnych rynkach pojawią się do końca 2022 roku.

Źródło: Klarna

2022-05-13
Redakcja PRNews.pl

Sprawdź także:

a 0 Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego
20.12.2025 (23:17) – informacja prasowa

Finał jubileuszu 100-lecia Esbanku Banku Spółdzielczego

Dobiega końca wyjątkowy dla ESBANKU Banku Spółdzielczego rok jubileuszu 100-lecia działalności. Świętowanie 100 lat …

a 0 PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki
20.12.2025 (23:14) – informacja prasowa

PKO BP otworzył oddział w centrali. Sprzedaje produkty i prezentuje przy okazji dzieła sztuki

19 grudnia PKO Bank Polski otworzył oddział 26 w centrali banku przy ul. Świętokrzyskiej 36. W nowym oddziale …

a 0 PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"
20.12.2025 (23:08) – informacja prasowa

PZU i Bank Pekao kontynuują prace nad reorganizacją Grupy PZU. "Musimy dać sobie więcej czasu"

PZU SA i Bank Pekao SA uzgodniły zmiany w Term Sheet, czyli dokumencie ustalającym zasady współpracy obu spółek …

a 0 Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025
20.12.2025 (21:01) – informacja prasowa

Vienna Life z cetyfikatem Friendly Workplace 2025

Vienna Life otrzymała tytuł Friendly Worplace 2025. Kapituła doceniła sposób, w jaki młoda organizacja zbudowała …

a 0 Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.
20.12.2025 (21:00) – informacja prasowa

Rzecznik Finansowy opublikował podsumowanie 2025 r. i przedstawił prognozy na 2026 r.

Biuro Rzecznika Finansowego przygotowuje się do kolejnego poszerzenia zakresu możliwości pomocy obywatelom. Po …

a 0 PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie
20.12.2025 (20:57) – informacja prasowa

PKO Bank Polski otworzył przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie

PKO Bank Polski uruchomił przedstawicielstwa w Szwecji i na Litwie. Bank chce, aby w okresie realizacji strategii, …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

Who is who

Krzysztof Olszewski

Krzysztof Olszewski

Rzecznik prasowy, Grupa mBank Krzysztof Olszewski w…

Tomasz Głodowski

Tomasz Głodowski

Tomasz Głodowski Dyrektor Marketingu i Sprzedaży Bezpośredniej…

Robert Azembski

Robert Azembski

Członek Zespołu PR w Banku Ochrony Środowiska.…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców