Credit Agricole wdrożył spotkania w formie wideorozmowy. Dzięki temu klienci mogą liczyć na zdalne wsparcie doradcy w procesie zakładania konta.
Wideorozmowa z doradcą to najnowszy kanał kontaktu w Credit Agricole. Narzędzie jest odpowiedzią na sugestie klientów i zmieniające się potrzeby w zakresie korzystania z bankowości. Coraz więcej klientów oczekuje zdalnego kontaktu z bankiem, bez konieczności wychodzenia z domu. Podczas spotkania w formie wideorozmowy doradca przedstawi ofertę banku, pomoże dopasować pakiet konta oraz przeprowadzi klienta przez proces zakupu produktu bezpośrednio na jego urządzeniu.
– Cieszymy się, że nowa forma spotkania została pozytywnie oceniona podczas testów Family&Friends i wdrożona w naszym banku. Osoby testujące deklarowały, że będą polecać wideorozmowę oraz korzystać z takiej formy kontaktu z bankiem w przyszłości. Spotkanie z klientem w formie wideorozmowy zamiast tradycyjnej wizyty w placówce to pierwszy krok milowy w koncepcji rozwoju tego kanału. Naszym celem jest dotarcie do klientów, którzy preferują zdalną obsługę, są gotowi na budowanie relacji online z doradcą banku lub nie mają czasu na regularne wizyty w stacjonarnych punktach sprzedaży – podkreśla Monika Krygier, Manager Wsparcia Sieci Sprzedaży.
Jeszcze w tym roku Credit Agricole chce zwiększyć dostępność wideorozmowy w wielu sekcjach na stronie banku. W kolejnym roku bank planuje udostępnić możliwość zadzwonienia do doradcy z aplikacji CA24 Mobile, a w dalszej perspektywie umożliwić umawianie spotkań wideo pomiędzy doradcą i klientem. Docelowo, podczas spotkania w formie wideorozmowy klient będzie mógł uzyskać informacje o szerokiej ofercie banku oraz kupić wybrane produkty.
Wideorozmowa jest dostępna na stronie banku w sekcji kont osobistych, w dni robocze, w godzinach 10:00-15:00. Aktualnie usługa skierowana jest do nowych klientów.
Źródło: Credit Agricole