W ciągu roku liczba klientów posiadających ROR Banku Pocztowego zwiększyła się o prawie 50 tys. Od początku stycznia bank zniósł opłaty za prowadzenie kont dla klientów indywidualnych.
Z początkiem stycznia Bank Pocztowy uprościł taryfę opłat i prowizji wprowadzając jedynie dwie wartości – 0 zł lub 4 zł za poszczególne operacje. Zmiany te wynikają z przyjętej przez bank filozofii działania, która pozwoli dopasować ofertę do wyznaczonych grup docelowych.
Segmentacja Banku Pocztowego wyróżnia grupę osób nieubankowionych, która jeszcze nie korzysta z rachunków bankowych, kredytów i kart. Barierą dla nich w posiadaniu konta jest opłata za jego prowadzenie. Bank, wykorzystując swoją przewagę, jaką jest dostęp do wszystkich rachunków za pośrednictwem najszerszej w Polsce sieci placówek pocztowych oraz oddziałów Banku Pocztowego, chce dotrzeć do tych osób oferując prostą i dostępną bankowość.
Podstawowe parametry Pocztowego konta Standard oraz Nestor:
- brak opłaty za prowadzenie rachunku,
- bezpłatne przelewy za pośrednictwem bankowości internetowej (Pocztowy24) oraz telefonicznie przez automatyczny serwis infolinii,
- bezpłatnie przelewy za pośrednictwem Poczty i placówek dla posiadaczy Pocztowego Konta Nestor,
- bezpłatnego wypłacania gotówki ze wszystkich bankomatów w Polsce i za granicą,
- miesięczna opłata za kartę Visa Electron wydaną do rachunku wyniesie 4 zł.
Źródło: Bank Pocztowy