Compensa zaprasza agentów do wkroczenia na nowy poziom biznesu poprzez OMNI – swoje najnowsze rozwiązanie technologiczne. Dzięki OMNI pośrednicy mają dostęp do ubezpieczeń komunikacyjnych trzech marek: Compensy, a także, po raz pierwszy w historii – Benefia24 oraz Beesafe. Jednocześnie Compensa wdraża Zasady Fair Play, które określają pierwszoplanową rolę agenta w dystrybucji ubezpieczeń Towarzystwa.
24 kwietnia Compensa udostępniła dla pierwszej dużej grupy pośredników – rozwiązanie technologiczne OMNI, które pozawala przenieść biznes ubezpieczeniowy na nowy poziom. OMNI umożliwia szybkie i łatwe zestawienie ofert ubezpieczeń komunikacyjnych dla klientów indywidualnych trzech marek: Compensy, Benefia24 oraz Beesafe jednocześnie. Agent nie musi kalkulować każdej propozycji osobno, korzystając z kilku różnych systemów. OMNI daje mu jednoczesny dostęp do ofert trzech marek w jednym narzędziu sprzedażowym,
z którego korzysta na co dzień, wystawiając polisy Compensy. Jednocześnie, dzięki różnorodności ofertowej, wybór najkorzystniejszej, zgodnej z preferencjami klienta propozycji staje się szybki i prosty. Tym samym poprzez OMNI agent zyskuje możliwość przedstawienia dobrze dobranej oferty szerokiemu spektrum klientów.
Zestawiane w OMNI oferty Compensy, Benefia24 oraz Beesafe zachowują swój unikalny charakter, co pozwala agentowi na swobodne komponowanie najlepszego zakresu oferty dla klientów o różnych potrzebach. Co ważne, aby otrzymać kalkulacje nie trzeba wypełniać długich formularzy. Platforma OMNI potrzebuje jedynie dwóch danych – numeru rejestracyjnego i PESEL klienta, aby wygenerować oferty ubezpieczeń komunikacyjnych trzech marek. Prostota i oszczędność czasu to wartości, które w dzisiejszym, przeładowanym informacjami świecie, stają się coraz ważniejsze.
Rozwiązanie OMNI od początku powstawało w ścisłej współpracy z agentami, a ich cenne uwagi wpłynęły na jego ostateczny kształt. Dialog z pośrednikami, zaufanie i partnerstwo to dla Compensy wartości ponadczasowe, które przejawiają się zarówno w relacjach rynkowych jak i w codziennej praktyce ubezpieczeniowej.
Compensa wprowadza Zasady Fair Play jednocześnie w odniesieniu do doradców ubezpieczeniowych majątkowych, jak i życiowych. Zasady te określają pierwszoplanową rolę agenta w dystrybucji ubezpieczeń Towarzystwa i sankcjonują pierwszeństwo w obsłudze klientów pozyskanych za jego pośrednictwem.
Źródło: Compensa