Usługa goodie cashback od Banku Millennium dynamicznie się rozwija. Wartość zakupów dokonanych za pośrednictwem platformy przekroczyła poziom 2 miliardów złotych. W nieco ponad rok usługa goodie cashback, która pomaga użytkownikom oszczędzać pieniądze, podwoiła wartość zakupów realizowanych za jej pośrednictwem.
– Uruchomienie usługi goodie cashback to odpowiedź na potrzeby zgłaszane nam przez klientów. To nie jest tradycyjna bankowa usługa. Stworzyliśmy ją po to, by wspierać klientów w łatwym, ale też korzystnym poruszaniu się po świecie e-commerce, z którego coraz częściej korzystają. Jak wskazują dane, w 2022 roku wartość sprzedaży online w Polsce wzrosła o 15 proc. względem poprzedniego roku, a według prognoz do 2025 roku wzrośnie o ponad 50 proc. względem 2022 roku*. To ogromny potencjał, który dynamicznie rośnie – powiedziała Beata Krupińska, członek zarządu Millennium goodie.
Z goodie może korzystać każdy, kto chce oszczędzać, robiąc zakupy i płacić mniej. Użytkownicy platformy zakupowej goodie mogą korzystać ze specjalnych rabatów i premii oferowanych przez sklepy i jednocześnie otrzymywać zwrot części wydatków. goodie jest jedną z nielicznych platform zakupowych na rynku, pozwalających łączyć promocje już z blisko 1000 popularnych marek i sklepów. Dzięki temu jest coraz chętniej wybierana i doceniana przez klientów.
– Platforma goodie działa w chmurze więc od początku byliśmy przygotowani na skalowanie działalności. Ma to znaczenie szczególnie teraz, kiedy staje się coraz popularniejszą platformą zakupową – dzięki różnym funkcjonalnościom goodie pomaga oszczędzać już ponad 3 milionom klientów. Porównując dane kwietniowe z analogicznym miesiącem ubiegłego roku, aż o 43 proc. wzrosła liczba aktywnych użytkowników cashback. W przeciągu nieco ponad roku wydali za pośrednictwem goodie cashback 1 mld zł, czyli tyle ile w poprzednich ponad 3 latach funkcjonowania goodie cashback. To imponujący wynik, ale nie zatrzymujemy się i na bieżąco rozbudowujemy naszą ofertę. Wkrótce pojawią się kolejne nowości – dodała Beata Krupińska.
Platforma goodie jest dostępna w formie aplikacji mobilnej, strony internetowej www.goodie.pl dla wszystkich użytkowników bez ograniczeń, a także w systemie bankowości internetowej Millenet i aplikacji mobilnej Banku Millennium dla klientów Banku Millennium, gdzie działa pod nazwą „Zwroty za zakupy”. Łączy funkcję zwrotów za zakupy z wygodnym przewodnikiem po ofertach promocyjnych sklepów stacjonarnych i internetowych. Umożliwia przeglądanie gazetek z promocjami najpopularniejszych sklepów i dyskontów oraz tworzenie list zakupów, a także oferuje wirtualne karty podarunkowe, którymi można płacić we wszystkich sklepach internetowych i stacjonarnych w Polsce, w tym nawet na stacjach benzynowych czy w restauracjach.
*Źródło: Statista, https://www.statista.com/statistics/960912/poland-e-commerce-revenue/
Źródło: Bank Millennium