Dzięki współpracy pomiędzy Autopay i Punkta – nowoczesną porównywarką ubezpieczeń turystycznych i komunikacyjnych, kierowcy zarejestrowani w aplikacji Autopay a także klienci korzystający z serwisu internetowego Autopay zyskają dostęp do różnych ofert ubezpieczeń podróżnych i wsparcia assistance dla zwiększonego bezpieczeństwa i komfortu ich podróży.
Klienci korzystający z aplikacji Autopay mogą teraz w prosty sposób nabyć polisę ubezpieczeniową na podróże służbowe i prywatne, a także skorzystać z profesjonalnej pomocy w sytuacjach awaryjnych podczas podróży. Partnerstwo z Punktą to nie tylko krok naprzód w zapewnianiu kompleksowej oferty użytkownikom, umożliwiającej im spokojne podróżowanie bez dodatkowych zmartwień, ale także szansa na zakup polisy najlepiej dopasowanej do ich bieżących potrzeb.
Koszt ubezpieczenia zależy od wybranej oferty, która dopasowywana jest zgodnie ze szczegółami podróży lub pojazdu klienta. Opcje różnicuje nie tylko cena, ale także zakres ochrony, a wybór jednej z nich pozostaje w gestii klienta.
Dzięki łatwemu procesowi zakupu, Autopay stawia na jeszcze wyższy poziom wygody i wsparcia dla swoich użytkowników. Klikając w baner dostępny w aplikacji, użytkownik zostaje przekierowany do strony z porównywarką ubezpieczeń, gdzie może wybrać typ ubezpieczenia (turystyczne lub assistance) i uzupełnić formularz umożliwiający zakup polisy. Następnie pozostaje jedynie wybrać najlepszą ofertę, zapłacić – i można bezpiecznie ruszać w podróż z Autopay.
– Staramy się tak rozwijać aplikację, by dostępne w niej narzędzia pozwalały komfortowo i bezpiecznie podróżować. Dzięki kooperacji z Punktą użytkownicy zyskują możliwość wyboru ubezpieczenia turystycznego i komunikacyjnego. Taka rozbudowa ekosystemu płatności wpisuje się w przyjęty przez nas kierunek rozwoju aplikacji. Staramy się realnie wspierać kierowców i zapewnić im kompleksową usługę – mówi Magdalena Krzymuska, Partnerships and Business Development Manager w Autopay.
– Chętnie rozpoczynamy współpracę z Autopay, bo nasze marki łączy troska o ułatwianie życia użytkownikom i pasja do technologii. Punkta zadba, by użytkownicy aplikacji Autopay mogli kupować polisy ubezpieczeniowe korzystnie, szybko i bezproblemowo – deklaruje Małgorzata Adamczyk, członkini zarządu Punkta sp. z o.o.
Możliwość zakupu ubezpieczenia w aplikacji to kolejny kamień milowy w dążeniu do zapewnienia użytkownikom Autopay innowacyjnych, ułatwiających życie rozwiązań.
Źródło: Autopay