Edyta Barmentloo objęła stanowisko Dyrektora departamentu marketingu w Volkswagen Bank Polska. Będzie odpowiadać za kształtowanie i rozwój strategii marketingowej banku włączając do tego PR oraz badania rynku.
Do głównych zadań Edyty Barmentloo będzie należało zbudowanie holistycznej organizacji marketingowej, która przyczyni się do wzmocnienia pozycji Volkswagen Bank Polska w obszarze bankowości detalicznej (Volkswagen Bank direct), jak również w obszarze finansowania pojazdów i oferty dla przedsiębiorstw.
Nowa dyrektor marketingu banku będzie odpowiadać za opracowanie i wdrożenie optymalnego modelu komunikacji marketingowej w połączeniu z modelami akwizycyjnymi. W centrum jej uwagi pojawi się również budowanie przewagi konkurencyjnej oraz wizerunku marki Volkswagen Bank na polskim rynku.
Edyta Barmentloo przez ostatnie dwa lata zajmowała stanowisko dyrektora departamentu marketingu i PR w banku HSBC Polska odpowiadając za strategie działań marketingowych w segmencie B2C i B2B, przede wszystkim związanych z wejściem banku na polski rynek. Wcześniej, przez 11 lat była związana z Nestlé Polska, gdzie zajmowała się marketingiem takich marek, jak Winiary, Nescafe czy Nestle.
Źródło: Partner of Promotion