W tegorocznym rankingu Best Global Brand AXA po raz szósty z rzędu została ogłoszona najlepszą marką ubezpieczeniową na świecie. Jednocześnie po raz pierwszy zajęła pozycję lidera wśród marek ubezpieczeniowych przyjaznych środowisku.
W generalnym rankingu 100 najlepszych globalnych marek AXA została sklasyfikowana na 53. pozycji z wartością 8,120 mld dolarów, co oznacza awans o 6 pozycji w stosunku do roku 2013.
W zestawieniu Best Global Green Brands AXA znalazła się na 45. pozycji wśród 50 znanych światowych marek. W tej kategorii badane są różnice między polityką firm, a postrzeganiem ich przez konsumentów. Na wysoką pozycję w rankingu mogą liczyć marki, w przypadku których różnica ta jest niezauważalna.
Zestawienie organizowane jest przez Interbrand – wiodącą firmę konsultingową zajmującą się badaniami wartości marek. Twórcy rankingu docenili aktywność AXA na całym świecie. Przez ostatnie 12 miesięcy Grupa zrealizowała szereg inicjatyw: od stworzenia Laboratorium AXA w Dolinie Krzemowej, poprzez start kampanii „Born to Protect” w Hong Kongu i Singapurze, po rebranding w Stanach Zjednoczonych i nowe Laboratorium Innowacji Danych we Francji. Grupa zaznaczyła swoją obecność na nowych rynkach (jak Chiny i Kolumbia) i nawiązała partnerstwa
z uniwersytetami, przeznaczając od 2013 roku na badania w 15 krajach 12 milionów euro (poprzez fundusz AXA Research Fund).