W nowej wersji aplikacji mobilnej iPKO biznes są teraz dostępne przelewy krajowe natychmiastowe Express Elixir. To trzeci typ przelewu dostępny w smartfonie – obok przelewu krajowego Elixir i na rachunek własny. PKO Bank Polski systematycznie wdraża rozwiązania ułatwiające firmom bieżące zarządzanie finansami.
W aplikacji iPKO biznes są teraz dostępne trzy typy przelewów: przelew krajowy zwykły (Elixir) i natychmiastowy (Express Elixir) oraz przelew na rachunek własny. Aby zlecić przelew w aplikacji, użytkownik musi mieć uprawnienia do tworzenia i podpisywania transakcji. Przelew jest autoryzowany od razu i nie można go zapisać do późniejszej autoryzacji. Pieniądze wysłane przelewem Express Elixir znajdą się w kilka sekund na koncie odbiorcy.
– Naszym celem jest nieustanny rozwój aplikacji iPKO biznes poprzez wdrażanie funkcji, które są przydatne naszym klientom i ułatwiają im korzystanie z aplikacji bankowej w ich codziennej pracy. W odpowiedzi na potrzeby naszych klientów korporacyjnych i firmowych, którzy coraz więcej transakcji zlecają w aplikacji mobilnej, udostępniamy przelewy Express Elixir. Umożliwiają one natychmiastową realizację przelewu do kontrahenta, 24 godziny na dobę – powiedział Mariusz Dąbrowski, dyrektor Departamentu Produktów Transakcyjnych w PKO Banku Polskim.
Aplikacja mobilna iPKO biznes jest dostępna w czterech wersjach językowych: polskiej, angielskiej, niemieckiej i czeskiej. Ostatnio została wzbogacona o funkcję mobilnej autoryzacji, która stanowi wygodną i bezpieczną alternatywę dla kodów generowanych przez tokeny mobilne lub sprzętowe. W najbliższych miesiącach bank planuje udostępnić między innymi: przelew do kontrahenta zaufanego, wybór kontrahenta zdefiniowanego (z listy) oraz wprowadzanie limitów transakcyjnych (dziennych, tygodniowych, miesięcznych) dla przelewów zlecanych w aplikacji.
Źródło: PKO BP