Od teraz maksymalny limit zakupowy na transakcje z PayPo będzie wynosił 5000 zł. Otrzymają go klienci, którzy regularnie kupują z PayPo. Dotychczasowa maksymalna kwota limitu wynosiła 3000 zł.
Zwiększenie limitu z 3000 do 5000 zł obejmie klientów firmy, którzy do tej pory regularnie kupowali za pośrednictwem PayPo i dokonywali terminowych spłat w ramach kolejnych transakcji.
– Rozmawiamy z naszymi klientami, słuchamy ich potrzeb i wiemy, że wielu z nich czekało na zwiększenie limitu zakupowego. Doceniając ich regularne zakupy z PayPo, a także oceniając ich historię transakcji oraz terminowe spłaty, postanowiliśmy wyjść naprzeciw ich potrzebom. Dążymy do stworzenia oferty, która odpowiada na rzeczywiste potrzeby naszych użytkowników, umożliwiając im wygodne i bezpieczne zakupy – mówi Robert Cegliński, Chief Risk Officer i Członek Zarządu w PayPo.
Kwota limitu, jaką kupujący mogą przeznaczyć na zakupy z PayPo, jest ustalana indywidualnie w przypadku każdego klienta, na podstawie oceny możliwości udzielenia finansowania zgodnie z wewnętrznymi procedurami. Nowi użytkownicy PayPo do dyspozycji będą mieli limit zakupowy w przedziale kwotowym od 200 do 800 zł w ramach pierwszej transakcji pod warunkiem uzyskania pozytywnej oceny. Co ważne, limit w PayPo jest wyliczany przed każdą transakcją.
Polacy rozsądnie korzystają z BNPL
Jak wynika z raportu PayPo konsumenci rozważnie podchodzą̨ do zarządzania swoimi finansami i płacenia za zakupy przy pomocy BNPL – aż połowa z nich ustala sobie limit wysokości wydatków przeznaczonych na zakupy z wykorzystaniem płatności odroczonych, a także planuje, w jakim czasie je ureguluje. 63 proc. badanych deklaruje, że należność za zakupy spłaca w całości w ciągu 30 pierwszych dni. Co czwarta osoba (25 proc.) decyduje się na częściową spłatę zobowiązania w pierwszym miesiącu, a pozostałą kwotę rozkłada na raty. Niespełna 7 proc. ankietowanych decyduje się na spłatę zobowiązania wyłącznie w formie ratalnej.
Źródło: PayPo