Według Urzędu Regulacji Energetyki 66,5 proc. drobnych przedsiębiorców nie słyszało o możliwości kupowania prądu od alternatywnych sprzedawców, a 59,7 proc. nie zrobiło dotychczas nic, by ich firmy mniej płaciły za energię elektryczną. Akcja informacyjna organizowana przez ENERGĘ ma na celu pokazanie przedsiębiorcom, jak wiele można zyskać, wybierając odpowiedniego dostawcę energii.
ENERGA, organizując cykl konferencji w sześciu miastach Polski, chce edukować przedsiębiorców w zakresie skutecznego zarządzania energią. Według URE 7,3 proc. przedsiębiorców utożsamia całą należność za rachunek za prąd wyłącznie z ceną samej energii elektrycznej, nie biorąc od uwagę usługi dystrybucji prądu. Akcja informacyjna ENERGI, skierowana do ludzi biznesu, ma na celu uświadomienie, jak korzystając z oferowanych na rynku rozwiązań, zaoszczędzić znaczne sumy wydatkowane na prąd.
Ponadto dla wielu firm znaczenie ma fakt, że energia dostarczana przez ENERGĘ jest najbardziej ekologiczna z dostępnych na rynku. Z tego powodu decyzję o współpracy z dostawcą podjęła m.in. Kopalnia Węgla Brunatnego „Adamów” SA: – „ENERGĘ wybraliśmy nie tylko ze względu na jakość – równie ważna jest dla nas ekologia. Energia sprzedawana przez ENERGĘ pochodzi z najbardziej ekologicznych źródeł w Polsce” – mówi Dariusz Orlikowski, Prezes Kopalni Węgla Brunatnego „Adamów” SA.
Jako firma odpowiedzialna społecznie ENERGA inwestuje w odnawialne źródła wytwarzania energii, a także w urządzenia infrastruktury energetycznej przyjazne dla środowiska. Dzięki sieci aż 45 elektrowni wodnychoraz innym odnawialnym źródłom energii przyłączonym do jej sieci, ENERGA z powodzeniem realizuje globalną strategię na rzecz pozyskiwania energii ze źródeł ekologicznych.
Ireneusz Kulka, Wiceprezes spółki ENERGA-OBRÓT, stwierdza: „Jakość obsługi i produkty dodane, to – oprócz atrakcyjnej ceny – główne elementy, którymi zainteresowani są przedsiębiorcy. Dlatego ENERGA-OBRÓT stara się elastycznie reagować na potrzeby rynku i klienta”.
Rozwiązania proponowane przez ENERGĘ mogą przyczynić się do zasilenia zwłaszcza małych i średnich przedsiębiorstw w niezbędny kapitał. Firma – jako pierwsza w Polsce – wprowadziła ofertę „60 dni na opłacenie faktury za energię elektryczną”. Dodatkowym świadczeniem dla biznesu jest gwarancja stałej ceny nawet do 2012 roku, niezależnie od podwyżek cen energii.
Uwolnienie cen energii wyzwala konkurencję pomiędzy dostawcami, co z pewnością przyniesie korzystniejsze oferty dla klienta. ENERGA już teraz rozpoczęła kampanię, w której chce pozyskać nowych partnerów spoza swojego tradycyjnego obszaru działania. Podczas spotkań organizowanych w całej Polsce chce przedstawić przedsiębiorcom swoją ofertę oraz pozyskać nowych partnerów biznesowych. Na półmetku kampanii okazuje się, że wybrana taktyka jest skuteczna. Spotkania z alternatywnym sprzedawcą energii, jakim jest ENERGA, wzbudzają duże zainteresowanie przedstawicieli biznesu. Popularnością cieszą się szczególnie oferty zawierającej audyt energetyczny, świadectwa energetyczne czy kompensacja mocy biernej.
Konferencje ENERGI zostały objęte patronatem PKPP Lewiatan.
Wrocław – 1.12.2009, godz. 10.00, ul. św. Mikołaja 67, 50-127 Wrocław,
Krakow – 2.12.2009, godz. 10.00, ul. Opolska 14a, 31-323 Kraków,
Tychy – 3.12.2009, godz. 10.00, ul. Sikorskiego 100, 43-100 Tychy.
Źródło: ENERGA