Twisto rozpoczęło w sierpniu nową kampanię, oferując klientom kartę i oba płatne plany taryfowe za darmo przez 6 miesięcy. Firma oferująca usługi Buy Now Pay Later wsparła również swoją kampanię reklamą zewnętrzną w Warszawie, Gdańsku i Wrocławiu. Dzięki kampanii klienci Twisto zaoszczędzą na opłatach za konto i otrzymają szereg usług Twisto za darmo na pół roku.
„Chcemy, aby nasi klienci mieli okazję przekonać się, jak to jest płacić kartą Twisto. Dlatego nowi klienci, którzy wybiorą plan Online lub Space, nie będą musieli nic płacić przez pierwsze 6 miesięcy od rejestracji. Otrzymają oni znacznie szerszy zakres usług Twisto za darmo niż w przypadku darmowego planu Start, który nie uwzględnia karty” – mówi Jan Fišar, szef marketingu Twisto.
Plan Online kosztuje standardowo 9,99 zł miesięcznie i zapewnia szereg korzyści, które ułatwiają płatności. Klienci co miesiąc otrzymują od Twisto limit w wysokości do 10 000 zł, który mogą wykorzystać zgodnie ze swoimi potrzebami. W kolejnym miesiącu wykorzystane środki są zwracane do Twisto bez odsetek. Oprócz budżetu, klienci z planem Online otrzymują również wirtualną kartę Twisto. Mogą również zamówić fizyczną kartę w taryfie Space, która normalnie kosztuje 19,99 zł miesięcznie. „W planie Space możliwe jest dodanie obu kart do portfela Google Pay lub Apple Pay. Kartami Twisto płaci się dokładnie tak samo, jak kartami bankowymi” – wyjaśnia Jan Fišar, dodając, że kartami można płacić zarówno w internecie, jak i w sklepach stacjonarnych, po prostu wszędzie tam, gdzie przyjmują karty. „Od 5 lat dostarczamy naszym klientom karty Mastercard, co daje im pewność bezpiecznych i bezproblemowych płatności na całym świecie” – dodaje Fišar.
Najwyższy plan Space, który klienci mogą teraz otrzymać za darmo na 6 miesięcy, oprócz karty z limitem zapewnia korzyści związane z płatnościami w obcej walucie. „Twisto nie pobiera żadnych opłat za przewalutowanie, więc płacenie Twisto za granicą lub na zagranicznych stronach internetowych jest wygodniejsze” – podkreśla zalety planu Space szef marketingu Twisto.
Wszystkie plany dają klientom Twisto możliwość elastycznego zarządzania swoim budżetem. Oprócz płatności za zakupy w kolejnym miesiącu, mogą oni rozłożyć duże kwoty na od 3 do 12 miesięcznych rat. „W ten sposób można rozłożyć dowolną kwotę powyżej 200 zł, dokładnie tak, jak potrzebuje tego klient. Klient może łatwo sprawdzić w aplikacji lub na stronie internetowej, ile będzie go to dodatkowo kosztować” – mówi Jan Fišar.
Obecną kampanią Twisto kontynuuje innowacyjne podejście zapoczątkowane przez nowego właściciela Param. Planuje włączyć do swojego portfolio usług wypłaty z bankomatów za pomocą karty Twisto, programy lojalnościowe, szerszą ofertę cashback i nowe produkty kartowe. Planowana jest również ekspansja na inne rynki.
Źródło: Twisto