PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plWiadomościBankowośćBank Ochrony ŚrodowiskaMarilyn Monroe pokonała Deana i Dietrich
Bank Ochrony Środowiska

Bank Ochrony Środowiska

Bank Ochrony Środowiska S.A. (BOŚ S.A.) rozpoczął działalność w 1991 r. Jest bankiem specjalizującym się we wspieraniu przedsięwzięć i działań na rzecz ochrony środowiska.

https://www.bankier.pl/smart/wizytowka/bos-bank

Marilyn Monroe pokonała Deana i Dietrich

Bank Ochrony Środowiska 27.10.2009 (06:36) artykuł nadesłany
Karty Bank Ochrony Środowiska

Znamy już  wstępne opinie na temat popularności trzech ikon światowego kina. W rankingu na najbardziej popularną  postać szklanego ekranu wszech czasów, największym powodzeniem cieszy się Marilyn Monroe. Nic dziwnego, przecież kto nie kocha Marilyn!?

Od niedawna na polskim rynku dostępne są karty płatnicze z wizerunkami wielkich gwiazd światowego kina. Produkt ten wzbudza duże zainteresowanie wśród klientów Banku Ochrony Środowiska chcących posiadać kartę  z twarzą  aktora wszech czasów. Limitowana edycja unikatowych kart Maestro została przygotowana przez bank z okazji rozdania nagród filmowych Złote Kaczki, których BOŚ został Złotym Sponsorem. Każdy kto założy Konto Wyjątkowe w banku może wybierać spośród gwiazd takich jak Marilyn Monroe, James Dean czy Marlena Dietrich.  

Z analizy danych dotyczących sprzedaży produktu wynika, że największym powodzeniem cieszą  się karty z wizerunkiem blond piękności, która już na zawsze pozostanie symbolem seksu i ikoną stylu. Mowa oczywiście o Monroe, która pokonała pozostałe gwiazdy z typowo gwiazdorskim rozmachem (uzyskała 54.6 procent). Na drugiej pozycji uplasował się jedyny męski przedstawiciel kinowej elity czyli James Dean. Według danych cieszy się on 29,2 procentowym uznaniem wśród wszystkich posiadaczy karty z wizerunkiem gwiazd. Ranking zamyka kontrowersyjna sąsiadka zza zachodniej granicy, uzyskująca wynik 16,2 punktów procentowych. Czy te wyniki mówią coś o gustach polskich posiadaczy kart?

Z pewnością  nie można wyciągnąć jednoznacznych wniosków jednak pewne zależności nasuwają się samoczynnie. Po pierwsze czemu właśnie Marilyn, skoro jej wizerunek wykorzystały już najbardziej komercyjne firmy na świecie? A właśnie dlatego, że pomimo upływu wielu lat wciąż pozostaje niedoścignionym wzorem kobiecości. Pełna nonszalancji, wrodzonej kokieterii w połączeniu z niewinnością, a może nawet naiwnością daje wybuchową mieszankę, której choć odrobinę chciałaby mieć w sobie każda prawdziwa kobieta. Nie dziwi zatem fakt, że klientki Banku chcą kreować swój wizerunek w oparciu o wykorzystanie ikony jaką jest Marilyn. I nie ma w tym nic złego – Panie wybrały wzór godny naśladowania. Zaskoczeniem nie jest również fakt, że na kartach wybieranych przez męską część klientów Banku  podobnie często króluje Monroe. Dowodzi to jedynie tezy o jej zniewalającym wpływie w takim samym stopniu na mężczyzn jak i na kobiety. Posiadacze karty z portretem Marilyn to osoby nad wyraz otwarte i ciekawe świata. Mają silne poczucie własnej wartości i wrodzoną pewność siebie. Lubią być w centrum uwagi, bo właśnie wtedy mogą zaprezentować swój wyjątkowy styl i klasę.

Gdzie zatem jest miejsce dla prawdziwego mężczyzny? Wśród wielu gwiazd światowego formatu, BOŚ zdecydował się wprowadzić portret legendarnego Jamesa Deana. Niektórych może dziwić kult jakim została otoczona jego postać, w końcu zagrał jedynie w trzech filmach… jednak kreacje, które  stworzył na zawsze zapisały się w historii kina na najwyższym poziomie. Jego nonkonformistyczny, buntowniczy charakter przełożył się w znacznej mierze na wizerunek niegrzecznego chłopca, który dodatkowo potwierdzał jego wygląd. Potargane włosy, niedbale dobrane ubranie, przymrużone oczy i prawie zawsze zmarszczone czoło – to znaki charakterystyczne Deana. Dlatego użytkownicy karty z jego wizerunkiem to osoby charyzmatyczne, pełne  niewiarygodnego uroku i tajemniczości. Lubią manifestować swój indywidualny charakter i bezkompromisowość. Na pozór nie przywiązują uwagi do swojego wyglądu, jednak w rzeczywistości jest to tylko element dobrze przemyślanej kreacji. W życiu kierują się zasadą: “Snuj marzenia tak, jakbyś miał żyć wiecznie; żyj tak, jakbyś miał umrzeć dziś”.  

Zastanawia, a może nawet trochę martwi niewielka popularność ostatniej gwiazdy – Marleny Dietrich. Powodu tego stanu rzeczy najprawdopodobniej należy upatrywać w małej znajomości zarówno samej gwiazdy jak i jej twórczości. Mimo to, większość z nas ma świadomość iż była jedną z najbardziej fascynujących kobiet ostatniego stulecia. Swój oryginalny styl bycia podkreślała typowo męskimi atrybutami tj. frak, cylinder czy tlący się papieros, czym wzbudzała wiele kontrowersji. Osoby wybierające kartę z jej wizerunkiem  to typowi ekstrawertycy, którzy nie znoszą nudy. Ich misją jest walka ze schematami i wszechobecnymi stereotypami. Lubią prowokować i poddawać wszystko w wątpliwość. 

Źródło: BOŚ

boś karty kredytowe 2009-10-27
Redakcja PRNews.pl
Tagi: boś karty kredytowe

Sprawdź także:

a 0 Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku
05.12.2025 (04:16) – informacja prasowa

Nowe oferty promocyjne ubezpieczeń komunikacyjnych i nieruchomości w Alior Banku

Alior Bank wprowadza dwie nowe promocje ubezpieczeniowe w ramach współpracy z LINK4. Akcje potrwają do 31 grudnia …

a 0 XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności
05.12.2025 (04:14) – informacja prasowa

XV edycja Programu Grantów Lokalnych Banku BNP Paribas – 500 000 zł trafi do organizacji wzmacniających swoje społeczności

Bank BNP Paribas rusza z piętnastą edycją Programu Grantów Lokalnych – inicjatywy, która od 2011 roku wspiera …

a 0 Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego
05.12.2025 (04:09) – informacja prasowa

Revolut udostępnia “Tryb Uliczny”. Ma chronić środki klientów przed atakami złodziei podczas sezonu świątecznego

Revolut udostępnił w krajach EOG i Wielkiej Brytanii (również w Polsce) nową funkcję bezpieczeństwa: “Tryb …

a 0 ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice
05.12.2025 (04:07) – informacja prasowa

ING na 9. Śląskim Festiwalu Nauki Katowice

Fundacja ING Dzieciom wspólnie z ING Bankiem Śląskim zapraszają dzieci, młodzież i dorosłych do Katowic, na kolejne …

a 0 Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo
05.12.2025 (04:06) – informacja prasowa

Hitachi Europe i ITCARD nawiązują strategiczne partnerstwo

Hitachi Europe Ltd. i ITCARD S.A. zawarły strategiczne partnerstwo w celu przyspieszenia innowacji i transformacji …

a 0 ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata
05.12.2025 (04:02) – informacja prasowa

ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego przedłużają strategiczne partnerstwo na kolejne trzy lata

Grupa ERGO Hestia i Akademia Leona Koźmińskiego podpisały umowę o kontynuacji strategicznego partnerstwa na lata …

PRNews.pl

Zobacz również

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Kup teraz, zapłać później. Po trzech miesiącach Citi da Ci najnowszego Apple Watcha

Nowy Apple Watch SE 3 to gadżet,…

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

mBank rozszerza cyfrową hipotekę. Nowy kredyt na mieszkanie z rynku wtórnego w kilkanaście minut

Niespełna trzy miesiące po starcie cyfrowej hipoteki…

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba kont osobistych w bankach – III kwartał 2025 r.

Rynek rachunków oszczędnościowo-rozliczeniowych w złotych po III…

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Te banki mają najwięcej aktywnych użytkowników Blika. Dane po III kw. 25

Z zebranych danych bankowych wynika, że po…

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Raport: Liczba klientów mobile only w bankach – III kwartał 2025 r.

Liczba klientów „mobile only”, czyli osób, które…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

Avo Men:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

Avo Men:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

avatar komentującego

Bart Ikswe:

No profesjonalna i rzetelna opinia...przedrukowana od Związku Banków Polskich 🤯 na dole artykułu …

pt., 12 wrz 2025 (06:07) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców