Medien Service zaprasza na X Sesję Konferencji z cyklu „Polskie Karty i Systemy”, która odbędzie się 15 października 2009r. w Warszawie
Karty płatnicze są używane przez Polaków dopiero od kilkunastu lat. Stały się jednak widomym świadectwem przemian gospodarczych i politycznych zachodzących w Polsce po fundamentalnym przełomie 1989 roku.
I jakkolwiek statystyki dot. wzrostu liczby wydawanych kart płatniczych w Polsce oraz wzrostu dokonywanych nimi obrotów były i nadal są bardzo dobre, to jednak z perspektywy tych minionych lat nasza pozycja w tym zakresie w gronie innych europejskich krajów tak na prawdę nie uległa zasadniczej zmianie – sytuujemy się pod tym względem nadal w końcowej części takich zestawień…
Ten stan rzeczy można próbować zmienić wieloma sposobami, ale nie ma wątpliwości, że jednym z najważniejszych jest EDUKACJA użytkowników kart. Zarówno przysłowiowego Kowalskiego, ale także firm, które w coraz większej liczbie są emitentami kart.
Przykład faktycznego pominięcia w Polsce etapu czeków i przeskoczenia od razu do etapu kart płatniczych wskazuje na olbrzymie możliwości w zakresie kształtowania nowych ludzkich postaw i zachowań naszych rodaków. A kluczem do nich jest właśnie edukacja!
Aktualne jest tym samym najważniejsze pytanie – jak edukować? Ale warto je wpierw poprzedzić innym – co tak na prawdę Polacy i emitenci kart wiedzą o nich i jak źle lub dobrze się nimi posługują? Potem następują kolejne pytania – Kogo edukować? Jakimi metodami? Z jakim skutkiem? Jakimi nakładami sił i środków, w tym finansowych? Jak długo?
I właśnie tej tematyce będzie poświęcona kolejna – już dziesiąta! – sesja konferencji z cyklu „Polskie Karty i Systemy” w dniu 15 października 2009r.
W jej trakcie zostaną poruszone między innymi następujące tematy:
• doświadczenia płynące z dotychczasowych metod edukowania użytkowników systemów kartowych w Polsce i na świecie
• reklama, media i PR w procesie edukacji użytkowników kart
• zmiany wzorców zachowań indywidualnych użytkowników kart w podziale na grupy wiekowe, uwarunkowania środowiskowe, wykształcenie itd.
• reklamować, popularyzować czy edukować?, od akcji do akcji czy nieustannie?
• edukacja użytkowników systemów kartowych elementem narodowej strategii edukacji finansowej ?
• lojalność, edukacja, zaufanie, wiedza, PR, reklama – gdzie jest klucz do sukcesu?
Patronami Honorowymi sesji są Związek Banków Polskich oraz Visa Europe.
Patronem medialnym konferencji pozostaje od lat Bankier.pl.
Szczegółowa agenda konferencji, zlokalizowanej tradycyjnie w „Polonia Palace Hotel” w centrum Warszawy, oraz formularz zgłoszenia znajdują się na stronie: http://www.polskiekarty.info.pl
Ilość miejsc ograniczona, decyduje kolejność zgłoszeń!
Serdecznie zapraszam!
Sławomir Cieśliński
Medien Service
Organizator:
Medien Service
Sławomir Cieśliński
GSM: 0-502111153
e-mail: [email protected] lub [email protected]
www.polskiekarty.info.pl | www.conkarta.pl
www.medienservice.com.pl | www.cardsalmanach.eu
Źródło: PR News