Spółka Noble Concierge uruchomiła pierwszy magazyn lifestylowy dostępny online. Ekskluzywny „L’Eclat” prezentowany na stronie www.leclat.pl skierowany jest do wyselekcjonowanej grupy odbiorców, a dostęp do niego możliwy jest jedynie po rejestracji.
Tematyka poruszana na łamach magazynu to m.in. luksus w różnorodnych odsłonach, lifestyle w najwyższym wydaniu czy też zbliżenie na sztukę. „L’Eclat” powstał by zwrócić uwagę na walory wizualne opisywanych przedmiotów, miejsc, pracy twórczej. Każdy numer stanowi prawdziwą mieszankę zagadnień: design, sztuka, moda, uroda, technika w przedmiotach użytkowych i motoryzacji. L’Eclat przybliża tematy od bardzo przyziemnych i związanych z codziennością, ale też takie, które pozwalają się od niej oderwać – dalekie podróże i interesujące sposoby wypoczynku i rekreacji. W magazynie opisywane są najlepsze produkty i usługi najbardziej prestiżowych firm na rynku uzupełnione fotografiami w najwyższej jakości.
„Z racji tego, że strona internetowa Noble Concierge spotkała się z bardzo dużym uznaniem, chcieliśmy pójść o krok dalej i stworzyć elitarny tytuł skierowany głównie do naszych klientów jak i klientów Noble Banku. Poprzeczka jaką sobie postawiliśmy jest dosyć wysoka, ale równie wysokie są wymagania z jakimi spotykamy się każdego dnia „ – mówi Michał Kulka, Prezes Noble Concierge.
Forma magazynu umożliwia uzyskanie dużo więcej informacji na temat każdego przedmiotu, usługi czy marki, która została zaprezentowana w numerze. Dzięki odnośnikom umieszczonym wewnątrz magazynu można w łatwy sposób skontaktować się z zespołem Concierge, który na życzenie klienta ma możliwość bezpośredniego zamówienia produktów prezentowanych na stronach „L’Eclat”.
Źródło: Noble Bank