Reklamowa kampania Liberty Direct oparta na relacjach Mariusza Maxa Kolonko z Małopolski została nominowana do tegorocznej edycji EFFIE dla Agencji Reklamowych w kategorii usługi finansowe. Głównym przekazem kampanii był komunikat o szybkiej – do 10 dni – decyzji o wypłacie odszkodowania z ubezpieczenia AC. Kreacja i produkcja spotów zostały przygotowane przy współpracy z agencjami Gruppa66 Ogilvy oraz Ogilvy Interactive.
„W kampanii chcieliśmy przede wszystkim podkreślić, że nasze deklaracje dotyczące dobrej ceny i wysokiej jakości obsługi mają swoje pokrycie w rzeczywistości. Dlatego postanowiliśmy zaakcentować w przekazie medialnym szybkość działania w zakresie likwidacji szkód. Tego typu komunikat zastosowaliśmy jako pierwszy ubezpieczyciel działający w systemie bezpośrednim na rynku. Pozwoliło nam to zdecydowanie odróżnić się wizerunkowo od pozostałych graczy w segmencie” – komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.
„Przyjęta przez nas strategia komunikacji okazała się bardzo skuteczna, co potwierdza rosnący przypis składki oraz coraz większa liczba klientów. Między innymi dzięki efektywnej i oryginalnej formie oraz treści reklamy staliśmy się jednym z najszybciej rozwijających się ubezpieczycieli direct w Polsce” – dodaje Karski.
EFFIE to jeden z najważniejszych na świecie konkursów reklamowych. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu. Jest to jedyny festiwal, który nagradza nie tylko wybitne pomysły kreatywne, ale przede wszystkim efekt rynkowy kampanii reklamowej. Konkurs EFFIE organizowany jest w Polsce od 1999 r.
W 2008 roku Liberty Direct otrzymała srebrne EFFIE dla Agencji Reklamowych oraz brązowe EFFIE Mediowe.
Spoty emitowane w ramach nominowanej kampanii można obejrzeć na www.libertydirect.pl
Najnowsze informacje, komentarze, analizy
z rynku ubezpieczeń!
Kupujesz lub wynajmujesz mieszkanie?
Sprawdź ceny w swojej okolicy.
Źródło: Liberty Direct