Agencja Ciszewski Public Relations S.A. rozpoczyna obsługę public relations projektu alleMIASTO realizowanego przez największy polski serwis aukcyjny Allegro. Jest to już drugie, po zeszłorocznym Allegro Power, przedsięwzięcie przy którym obie firmy będą współpracowały.
Realizacją działań media relations, public affairs oraz e-PR po stronie agencji zajmował się będzie dział Nowych Technologii, prowadzony przez Artura Bednarza.
„Współpraca z portalem Allegro cieszy nas z dwóch powodów. Przede wszystkim jest to już druga z rzędu akcja, po Allegro Power, dla której nasza firma będzie prowadziła działania Public Relations. Jest to także kolejny ważny klient naszego działu Nowych Technologii” – powiedział Sebastian Hejnowski, Dyrektor Zarządzający Ciszewski Public Relations.
Celem akcji alleMIASTO jest wyłonienie najbardziej oszczędnego miasta w rozmiarze M (od 90 do 130 tys. mieszkańców). Oszczędność ta mierzona jest na podstawie liczby transakcji mieszkańców oraz średnich różnic cen produktów w sieci i poza nią. Zakupy każdego mieszkańca są dodawane i rejestrowane, dzięki czemu powstaje ranking miast. Rywalizacje miast można obserwować za pośrednictwem strony internetowej allemiasto.pl.
Mieszkańcy Tychów, Chorzowa, Dąbrowy Górniczej, Jaworzna, Tarnowa, Słupska, Koszalina¸ Wałbrzycha, Elbląga, Grudziądza, Zielonej Góry, Gorzowa Wielkopolskiego, Opola, Włocławka, Płocka, Kalisza i Jastrzębia Zdroju będą mogli rywalizować o Wielki Koncert Sylwestrowy.
Miasta biorące udział w konkursie będzie też odwiedzało mobilne centrum edukacyjne. Allegro Truck to olbrzymia ciężarówka ze specjalną naczepą, na pokładzie której znajdują się 32 stanowiska komputerowe, profesjonalny system audio i wideo oraz satelitarny bezprzewodowy Internet.
Źródło: Ciszewski Public Relations