Agencja Times Square Public Relations weźmie udział w targach Idealny Dom i Wnętrze, które odbędą się w dniach: 4-6 września 2009 w warszawskiej hali EXPO XXI.
Będzie to już druga edycja targów skierowanych do producentów i dystrybutorów artykułów wyposażenia wnętrz oraz architektów, projektantów, właścicieli hoteli i sklepów, a także osób indywidualnych zainteresowanych wyposażeniem swojego domu lub mieszkania.
Wśród wystawców pojawią się między innymi firmy oferujące meble, sprzęt AGD, artykuły dekoracyjne i wykończeniowe. Nie zabraknie też przedstawicieli branży stolarki budowlanej, tekstylnej i ogrodniczej.
Agencja Times Square Public Relations będzie mieć swoje stoisko w sekcji „Usługi”. Zaprezentuje możliwości, jakie dają narzędzia public relations firmom z branży budowlano-wnętrzarskiej. Przedstawi korzyści, jakie płyną z ich stosowania. Na miejscu, zainteresowanym przedsiębiorcom, wykonywana będzie bezpłatna wycena działań PR, a także doradztwo w zakresie wizerunku w internecie.
Niezwykle cenię kontakt osobisty. Stąd pomysł na udział w targach. Pojawienie się na imprezie, na której będą też obecni nasi obecni i potencjalni klienci jest najlepszym sposobem na nawiązanie nowych kontaktów biznesowych. Natomiast sama możliwość spotkania i swobodnej rozmowy, pozwoli nam też udoskonalić ofertę – bardziej dostosować ją do potrzeb klientów – mówi Wiktor W. Kammer, szef agencji Times Square Public Relations.
Źródło: Red Star Media sp. z o.o.