Możliwość wykonywania przelewu zagranicznego SEPA za pośrednictwem Citibank Online otwiera serię lipcowych zmian wprowadzonych do serwisu bankowości internetowej Citi Handlowy. Bank zapowiada przy tym, że z kolejnych udoskonaleń klienci będą mogli skorzystać już na jesieni.
– Konsekwentnie i skutecznie idziemy do przodu. Wprowadzając nową platformę internetową Citibank Online obraliśmy sobie za cel stworzenie takiej usługi, która będzie dynamicznie rozwijana. Reagujemy, więc na potrzeby klientów. W pierwszej kolejności wprowadzamy te produkty i usługi, które nasi klienci uznają w danym czasie za niezbędne do wygodnego i efektywnego bankowania z Citi Handlowy przez Internet – tłumaczy Damian Zozula, Dyrektor Biura Internetowego w Citi Handlowy. – W wakacje udało nam się wprowadzić klika pozornie drobnych, ale znaczących dla naszych klientów, udoskonaleń. Kolejnych zmian w Citibank Online klienci mogą spodziewać się już we wrześniu.
Od 4 lipca klienci Citi Handlowy mogą wykonywać przelewy zagraniczne SEPA za pośrednictwem serwisu bankowości internetowej Citibank Online. SEPA czyli Jednolity Obszar Płatności w Euro pozwala klientom wszystkich banków z 31 państw europejskich (kraje Unii Europejskiej oraz Szwajcaria, Islandia, Norwegia i Liechtenstein) na dokonywanie płatności w walucie euro, zarówno w granicach państwa, jak i transgranicznych na tych samych zasadach. Dzięki wprowadzeniu przelewów w systemie SEPA do Citibank Online proces dokonywania płatności staje się łatwiejszy, szybszy i, co najważniejsze, tańszy. Posiadacze konta CitiOne, CitiOne Direct lub Citigold za realizację przelewu w systemie SEPA nie ponoszą żadnych kosztów. Korzystającym z CitiKonto bank zaoferował przelewy europejskie po niższej cenie. Taki przelew kosztuje wtedy tylko 4,99 zł. Procesowanie przelewu w systemie SEPA jest znacznie szybsze niż w przypadku standardowej usługi tego typu. Zlecenie realizowane jest najpóźniej w ciągu trzech dni roboczych Ponadto, możliwość realizacji takich płatności przy wykorzystaniu Citibank Online zapewnia dodatkową wygodę i daje klientowi możliwość zlecenia usługi z dowolnego miejsca na świecie i w dowolnym czasie.
Kolejna nowość w serwisie bankowości internetowej Citibank Online to możliwość przeglądania i pobierania historii transakcji z okresu ostatnich 12 miesięcy. Dotychczas udostępnialiśmy historię jedynie z 3 ostatnich miesięcy. W odpowiedzi na zapytania klientów rozszerzyliśmy tę funkcjonalność, wprowadzając jednocześnie specjalną wyszukiwarkę transakcji, dodaje Damian Zozula. Transakcje z ostatniego roku mogą być wyszukiwane według dwóch kryteriów – okresu oraz typu poszukiwanej operacji.
Do Citibank Online dodano także „pożyczkę gotówkową”. Dzięki temu, klienci korzystający z tego produktu mogą teraz śledzić swoje aktualne zadłużenie przez Citibank Online oraz wygodnie spłacać je za pośrednictwem bankowości internetowej.
– Wnikliwie śledzimy także zachowania naszych klientów w Citibank Online. To pozwala nam potem opracowywać rozwiązania, które przyczyniają się do poprawy ergonomii naszego serwisu – tłumaczy Damian Zozula. Wśród takich rozwiązań należy wskazać ostatnio uproszczony mechanizm wykonywania przelewów jednorazowych. Wszystkie linki do przelewów do nowych odbiorców zostały zgrupowane w górnej części listy wyboru odbiorców. Dzięki temu, wykonywanie jednorazowych płatności jest teraz znacznie szybsze i wygodniejsze. Klientom, którzy z kolei nie chcą otrzymywać powiadomień email o wystawieniu wyciągu w systemie, bank stworzył możliwość wyłączenia tej opcji przez Citibank Online.
Źródło: Citi Handlowy