Spółka Sklepy KOMFORT, lider rynku podłóg w Polsce po raz drugi zajęła pierwsze miejsce i otrzymała Złoty Laur Klienta 2009 w kategorii dystrybutorzy pokryć podłogowych. Nagroda przyznawana jest produktom oraz markom, które są najczęściej wybierane przez konsumentów, pozytywnie oceniane i cieszą się największym zaufaniem.
Laur Klienta jest to nagroda przyznawana przez konsumentów dla produktów oraz marek cieszących się ich największym zaufaniem. Klienci, którzy wzięli udział w badaniu dotyczącym znajomości branży podłóg w Polsce docenili firmę Sklepy Komfort i przyznali jej ponownie Złoty Laur Klienta w kategorii „Dystrybutorzy pokryć podłogowych”. To już drugie obok Godła Jakości Obsługi w tym roku wyróżnienie przyznane na podstawie opinii Klientów odwiedzających sklepy KOMFORT.
Laur Klienta jest projektem stworzonym przez Grupę Media Partner, wydawcę Przeglądu Gospodarczego Plus (dodatku do Gazety Prawnej), Przeglądu Gospodarczego Extra (dodatku do Gazety Wyborczej) i tygodnika Rzecz o Biznesie (dodatku do Rzeczpospolitej), w celu badania polskiego rynku konsumenckiego. Pod opieką merytoryczną Instytutu Gallupa firma zapoczątkowała w 2004 r. sondaż, który pozwolił wyłonić najpopularniejsze firmy, produkty i usługi w ponad trzystu kategoriach. Od grudnia 2008 roku, na terenie całej Polski, ankieterzy prowadzili badania metodą “face to face” oraz sondaże telefoniczne wśród gospodarstw domowych i polskich przedsiębiorstw. Przedsięwzięcie miało na celu określenie poziomu popularności produktów i usług w społeczeństwie oraz wyłonienie liderów w poszczególnych branżach. Zwycięzcy już po raz szósty zostali nagrodzeni złotymi, srebrnymi i brązowymi Laurami oraz wyróżnieniami.
Źródło: Sklepy KOMFORT S.A.