Provident rozpoczyna kampanię promocyjną „Pożyczka z premią”, zachęcając klientów do terminowej i regularnej spłaty zobowiązań finansowych w zamian za premię w wysokości 10% kwoty pożyczki.
Promocja adresowana jest do nowych klientów, którzy w okresie promocji zaciągną pożyczkę, a następnie spłacą ją zgodnie z harmonogramem. Promocja potrwa od 7 maja do 1 lipca b.r.
Koncepcja kampanii promocyjnej „Pożyczka z premią” odwołuje się do dobrze znanych na rynku finansowym programów typu „cash-back” („pieniądze z powrotem”). Polegają one na premiowaniu klientów, którzy korzystają z wybranego produktu. Przenosząc dobre praktyki, znane dotychczas głównie z branży bankowej, na grunt firm pożyczkowych, Provident postanowił wcielić w życie ideę nagradzania osób terminowo regulujących swoje zobowiązania.
W dwumiesięcznej promocji „Pożyczka z premią” mogą wziąć udział klienci indywidualni, którzy w okresie promocji zaciągną pożyczkę i jednocześnie wykażą się odpowiedzialnym podejściem do spłaty swoich należności. Wszystkim tym osobom firma przekaże dodatkową gratyfikację, czyli jednorazowy bonus finansowy. Cash-back wynosi 10% pożyczonej kwoty, czyli przykładowo: jeśli ktoś pożyczył w Providencie 2000 zł, po spłacie otrzyma gratis w wysokości 200 zł, natomiast przy maksymalnej pożyczce – 10000 zł premia wyniesie 1000 zł.
Promocja zostanie wsparta kampanią telewizyjną i internetową oraz działaniami regionalnymi.
„Celem kampanii jest przede wszystkim dotarcie do nowych klientów i zachęcenie ich do skorzystanie z tej wyjątkowej oferty promocyjnej. Jesteśmy przekonani, że nasza „Pożyczka z Premią” okaże się atrakcyjna dla polskiego konsumenta” – mówi Dorota Bratowska-Świacka, Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w Providencie.
Kreację przygotowała Agencja Heads Advertising, a za zakup mediów odpowiada Dom Mediowy OMD.
/ Provident