ING Bank Śląski znalazł się wśród najsilniejszych marek na polskim rynku i otrzymał tytuł Superbrand Polska. Bank został także uznany za jedną z najsilniejszych marek biznesowych „Business Superbrands”.
ING Bank Śląski został wyróżniony w czwartej edycji Superbrands oraz drugiej edycji Business Superbrands, otrzymując tytuł jednej z najsilniejszych polskich marek na rynku konsumenckim oraz B2B. W tym roku ocenie zostało poddanych ponad 1 500 marek konsumenckich i 1 200 marek biznesowych. Każdy brand oceniany był w skali od 1 do 20 punktów. Marki ze średnia oceną powyżej 12 punktów otrzymały tytuł Superbrand oraz Business Superbrand. Zaproszenie do ekskluzywnej grupy przyznawane jest jedynie niewielkiej liczbie podmiotów, stanowiących poniżej 5 procent ogółu ocenianych marek.
Międzynarodowa organizacja Superbrands działa od 14 lat w ponad 80 krajach. Jej celem jest promowanie idei brandingu przez pokazywanie szczegółowych studiów przypadku tych marek, które osiągnęły sukces. Czołowe podmioty są wybierane przez Radę Marek, składające się z grupy ekspertów w dziedzinie marketingu, reklamy i brandingu, oceniających silę poszczególnych marek na polskim rynku
Źródło: ING Bank Śląski