Konkurs „Prawdziwe historie” Providenta został nagrodzony Brązową Ideą w ramach konkursu Idea Awards. Tym samym marketingowcy znanej firmy z rynku finansowego wyróżnieni zostali jedną z najbardziej prestiżowych nagród w świecie polskiej reklamy.
Kampania „Prawdziwe historie” była inicjatywą nietuzinkową. Firma Provident zorganizowała konkurs, w którym poprosiła klientów o opowiedzenie swoich historii na temat, jak pożyczka zmieniła ich życie. W odpowiedzi przyszło ponad 7 tysięcy listów. Wśród nagrodzonych znalazła się historia Pani Małgorzaty, która dzięki pożyczce w Provident mogła kupić swojemu synowi rower BMX, na którym następnie wygrał on prestiżowe zawody, a także historia Pani Sylwii, studentki prawa, której dzięki dodatkowej gotówce udało się rozwinąć własny biznes. Klientki zagrały następnie w spotach reklamowych firmy.
Opisywane przez klientów historie ukazały się nie tylko w reklamach telewizyjnych. Na stronie internetowej www.prawdziwa-historia.pl można zapoznać się z odręcznie zapisanymi opowieściami laureatów konkursu.
„Chcieliśmy pokazać, że Provident jest firmą, która pozwala wielu swoim klientom na realizację ich marzeń. Kampania „Prawdziwe historie” jest wyjątkową inicjatywą, ponieważ nie zatrudniliśmy w niej żadnych aktorów. Nasi klienci okazali się być niezwykle inspirującymi osobami” – podkreśla Dorota Bratowska-Świacka Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w firmie Provident.
Prestiżowa nagroda dla reklamodawców
Idea Awards to najstarszy polski konkurs reklamowy, który jako jedyny nagradza reklamodawców. Co kwartał konsumenci mogą głosować na swoje ulubione kampanie reklamowe. Spośród tych, które otrzymają najwięcej głosów, jury, składające się z najlepszych specjalistów w dziedzinie marketingu w Polsce, wybiera zwycięzców.
Poza Provident, wśród tegorocznych laureatów znalazły się między innymi takie firmy jak IKEA Retail, Vision Express Polska, czy Bakoma.
Provident