Warto oszczędzać. Tak było jest i będzie – przekonuje ING Bank Śląski w najnowszej reklamie. Celem kampanii Banku jest zachęcenie Polaków do oszczędzania.
W najnowszej reklamie ING Bank Śląski chce namówić Polaków do zmiany dotychczasowych przyzwyczajeń i zerwania z życiem ponad stan. Kampania pokazuje oszczędzanie jako ponadczasową wartość, zawsze aktualną i wskazaną niezależnie od panującej koniunktury, mody czy stylu życia.
Podstawowym medium wykorzystywanym w kampanii będzie telewizja.
Tytuł kampanii: Warto oszczędzać. Tak było, jest i będzie.
Czas trwania: od 03.05.2009r.
Cele komunikacyjne:
– zachęcenie Polaków do oszczędzania i pokazanie oszczędzania jako wartości ponadczasowej, aktualnej niezależnie od koniunktury,
– ugruntowanie wizerunku ING Banku Śląskiego jako banku do oszczędzania i podkreślenie kompetencji w pomnażaniu oszczędności.
Obecnie bank oferuje klientom indywidualnym 4-miesięczną eLokatę 5,5% w skali roku oraz 3-miesięczną lokatę 5% w skali roku.
Źródło: ING Bank Śląski