Minicasco opracowane przez BRE Ubezpieczenia TUiR S.A. zostało nagrodzone przez magazyn Home&Market Orderem Finansowym. Polisa jest adresowana do tych posiadaczy aut, którzy dotąd nie rozważali szerokiej ochrony swoich pojazdów w ramach ubezpieczenia AC. Dzięki temu rozwiązaniu, klienci mogą ubezpieczyć auta między innymi od kradzieży, pożaru, oraz skutków gwałtownych zjawisk atmosferycznych, takich jak gradobicie czy huragan. Minicasco oferowane jest w ramach cieszącej się popularnością już od 7 lat platformy Supermarket Ubezpieczeń Samochodowym mBanku.
„Nagroda przyznana przez magazyn Home&Market naszemu rozwiązaniu pokazuje, że dotychczasowa strategia rozwoju platformy ubezpieczeń komunikacyjnych pod nazwą Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych mBanku przynosi efekty. Platforma jest stale rozwijana dzięki bliskiej kooperacji i wymianie wiedzy między dedykowanymi zespołami w mBanku a naszymi ekspertami z zakresu ubezpieczeń. Wprowadzenie Minicasco było poprzedzone właśnie dogłębną analizą potrzeb klientów mBanku i BRE Ubezpieczenia.
Dzięki temu ustaliliśmy, że znaczna część klientów byłaby zainteresowania produktem tańszym niż Autocasco, a jednocześnie zapewniającym ochronę w najtrudniejszych i najbardziej kosztownych dla posiadaczy aut zdarzeniach: kradzieży i szkodach całkowitych.
W odróżnieniu od innych produktów tego typu dostępnych na rynku, produkt BRE Ubezpieczenia ma szeroki zakres ochrony – obejmuje nie tylko kradzież i pożar jako szkody całkowite, ale również szkody częściowe będące skutkiem pożaru, gradobicia i huraganu. Ostatnie dni – pod względem pogody w Polsce – jasno pokazują, że zabezpieczenie naszego mienia jest koniecznością niezależnie od regionu, w którym mieszkamy”– podkreśla Magdalena Marciniak, Dyrektor ds. Rozwoju Produktów w BRE Ubezpieczenia BRE Ubezpieczenia TUiR S.A.
Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych (SUS) to internetowa platforma, która umożliwia klientom mBanku wybór oraz zakup atrakcyjnych cenowo polis OC i AC. Twórcą Supermarketu Ubezpieczeń Samochodowych jest BRE Ubezpieczenia TUiR S.A. Platforma została wdrożona w mBanku w 2007 roku. Rosnące zainteresowanie ofertą SUS sprawiło, że BRE Ubezpieczenia wspólnie z mBankiem uruchomiły sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych, w tym Minicasco, również dla klientów, którzy nie są posiadaczami rachunku w mBanku.
„Platforma Supermarket Ubezpieczeń Samochodowych jest naszym modelowym projektem prowadzonym we współpracy z partnerem bankowym. Dzięki przeprowadzonym wspólnym akcjom marketingowym – m.in. Nowy mBank=Nowe ceny OC i AC oraz Auto Zastępcze do ubezpieczenia MDirect za 1,20 zł rocznie – znacząco wzrosło zainteresowanie naszymi produktami wśród nowych klientów banku. Rok 2013 zamknęliśmy liczbą blisko 200 tysięcy aktywnych polis, a więc znacznie lepiej niż rok poprzednim. Wzrósł również udział sprzedaży pełnych pakietów OC/AC w stosunku do samych polis OC, co nas bardzo cieszy, ponieważ świadczy o wzroście świadomości ubezpieczeniowej kierowców. W zakresie sprzedaży cieszymy się, że biorąc pod uwagę sytuację rynkową – w tym presję cenową panującą w branży – udało się nam utrzymać stabilny poziom sprzedaży.” – dodaje Paweł Zylm, prezes zarządu BRE Ubezpieczenia TUiR S.A.
Rozwiązania oferowane i współtworzone przez BRE Ubezpieczenia zostały nagrodzone m.in.: Godłem Teraz Polska, Laurem Konsumenta w kategorii Odkrycie Roku 2012, tytułem Firma Roku 2011 przyznanym przez Kapitułę Polskiego Klubu Biznesu, Certyfikatem Najwyższa Jakość – Produkt Roku 2009, 2012 i 2013, w tym specjalnym wyróżnieniem Perła Najwyższej Jakości, a także tytułem Euromarka.
Ponadto, ubezpieczyciel może pochwalić się Rekomendacją Gazety Bankowej oraz tytułem Hit Roku, ALICJA 2007 miesięcznika Twój Styl, EUROPRODUKT – w konkursie pod patronatem Ministerstwa Gospodarki oraz wyróżnieniem „Indywidualność Rynku – Merkury 2007”. BRE Ubezpieczenia otrzymało również prestiżowy tytuł „Najlepszy partner w biznesie 2012” oraz wyróżnienie specjalne w konkursie „Srebrny Parasol” – obie przyznane przez redakcję Home&Market – a także nagrodę „Byka” przyznaną przez redakcję Gazety Giełdy Parkiet w konkursie „Byki i Niedźwiedzie” za aplikacje mobilne. W lipcu 2013 Towarzystwo BRE Ubezpieczenia odebrało także wyjątkową nagrodę – Perła Najwyższej Jakości 2013 – przyznaną przez Kapitułę Konkursu Quality International Najwyższa Jakość.
BRE Ubezpieczenia TUiR S.A.
