25. lutego odbyła się jak co roku uroczysta Gala wręczenia nagród National Sales Awards. To już 12 edycja konkursu nagradzającego osiągnięcia najwybitniejszych przedstawicieli społeczności sprzedawców w Wielkiej Brytanii.
Konkurs NSA nagradza najwybitniejszych przedstawicieli społeczności sprzedawców w 26 kategoriach, którzy podczas Gali świętują swoje osiągnięcia.
„Od trzech lat jestem jurorem w National Sales Awards UK, i już po raz trzeci uczestniczyłam w Gali, która za każdym razem jest wielkim świętem sektora sprzedaży w Wielkiej Brytanii. Ceremonia jest porównywana do uroczystości rozdania Oskarów, ze względu na znaczenie otrzymania statuetki i tytułu zwycięzcy w danej kategorii” – powiedziała Elżbieta Pełka, prezes Polish National Sales Awards.
Do uczestniczenia w najważniejszym wydarzeniu branży sprzedażowej w Wielkiej Brytanii zostali zaproszeni przedstawiciele polskiej edycji Polish National Sales Awards.
„Było mi niezmiernie miło spędzić ten niezwykły wieczór z Donem Hales, założycielem NSA oraz moimi przyjaciółmi z Polski – Elżbietą Pełka, Grzegorzem Kiszlukiem i Janem Gasparskim, którzy razem ze mną głęboko zaangażowali się w stworzenie platformy integrującej sprzedawców w Polsce – Polish National Sales Awards” – powiedział Chahid Fourali, szef Marketing and Sales Standards Setting Body, współzałożyciel PNSA i członek Rady Programowej.
Na uroczystość, do znakomitego Hilton Park-Lane Hotel licznie przybyli goście ze świata kultury i sportu. Oprócz nominowanych i laureatów pojawiła się również żona Bobb’iego Moore – legendy angielskiej piłki nożnej.
„Obecność na gali NSA była dla nas okazją do gromadzenia doświadczeń i cennych wskazówek. Wymiana opinii ze specjalistami z różnych branży jest dla nas niezwykle istotna przy tworzeniu polskiej edycji konkursu Polish National Sales Awards – Profesjonalny Sprzedawca Roku” – dodał Grzegorz Kiszluk.
„Wierzymy, że również w Polsce, przedsięwzięcie jakim jest Polish National Sales Awards, stanie się synonimem najwyższych standardów i praktyk w sprzedaży oraz wspaniałym narzędziem dla profesjonalnych sprzedawców, a także okazją do świętowania ich sukcesów” – dodała Elżbieta Pełka.
Patroni instytucjonalni:
Brief,
Brytyjsko-Polska Izba Handlowa,
DMP attorneys at law R. Lewandowski Kancelaria Prawna sp. k.,
Elżbieta Pełka Creative Services,
Marszałek Województwa Mazowieckiego,
OS3 Multimedia,
PKPP Lewiatan,
Polsko-Niemiecka Izba Przemysłowo-Handlowa,
SARE,
Skandynawsko-Polska Izba Gospodarcza,
Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR,
The Marketing & Sales Standards Setting Body,
The Chartered Institute of Marketing,
Uniwersytet Warszawski Wydział Zarządzania.
Patroni mediowi:
Brief,
Brief.pl,
Forbes,
Harvard Business Review Polska,
Newsweek Polska,
Puls Biznesu,
Radio PiN,
Bankier.pl,
Mediarun.pl,
GazetaPraca.pl,
PracaWsprzedazy.pl.
Weź udział w pierwszej edycji konkursu PNSA – Profesjonalny Sprzedawca Roku 2008! Rejestracja on-line: www.pnsa.pl
PNSA – Polish National Sales Awards jest pierwszym i jedynym przedsięwzięciem w kraju, którego zadaniem jest integracja społeczności sprzedawców w Polsce oraz promocja i wdrażanie nowoczesnych standardów profesjonalnej sprzedaży w oparciu o zasady dobrych praktyk. Głównymi pomysłodawcami stworzenia platformy PNSA w Polsce są Elżbieta Pełka, właściciel agencji reklamowej Elżbieta Pełka Creative Services, dr Chahid Fourali, szef Marketing & Sales Standards Setting Body oraz Grzegorz Kiszluk, redaktor naczelny pierwszego magazynu marketingu i sprzedaży „Brief”.
Źródło: PR News