MultiBank zajął pierwsze miejsce w kategorii banki i otrzymał Godło Jakości Obsługi 2008, nagrodę przyznawaną na podstawie opinii konsumentów, o poziomie usług świadczonych przez instytucje.
Raport „Jakość obsługi w Polsce – Raport ogólnobranżowy” został przygotowany w oparciu o analizę opinii klientów na co dzień korzystających z usług ocenianych firm. Po rejestracji, respondenci przekazywali swoje uwagi dotyczące między innymi wiedzy i kompetencji personelu, oferty, wyglądu miejsca, w którym są obsługiwani i ogólnych wrażeń związanych ze współpracą z daną instytucją.
MultiBank z wynikiem 2,83 zwyciężył w kategorii banki, uzyskując 132 % przewagi w stosunku do średniego wskaźnika jakości obsługi w branży bankowej wynoszącej 1,22.
– Pomimo dynamicznego rozwoju kanałów zdalnych, możliwość spotkania się z doradcą bankowym, który wyjaśni ewentualne wątpliwości i pomoże znaleźć optymalne rozwiązania pozostaje istotną wartością dla Klientów. Przełomowe decyzje związane ze skorzystaniem z kredytu czy inwestowaniem oszczędności warto skonsultować ze specjalistą. Dostęp do profesjonalnych doradców i przyjaznych placówek stanowi więc jeden z kluczowych czynników dla Klientów podejmujących decyzję o wyborze partnera finansowego – mówi Cezary Kocik, Dyrektor Bank ds. MultiBanku – Dlatego wysoka jakość obsługi jest wpisana w naszą strategię i staramy się utrzymywać ją na poziomie wyznaczającym standardy na rynku. W tym celu cyklicznie prowadzimy szkolenia dla doradców i badamy ich rezultaty między innymi techniką mystery shopping. Mamy świadomość, że nie jesteśmy w stanie wyeliminować wszystkich niepożądanych sytuacji, ale nagroda przyznana przez Klientów i zwycięstwo w rankingu, to sygnał, że zbliżamy się do spełnienia ich oczekiwań i realizacji własnych założeń – dodaje
Szczegółowe informacje dotyczące badania i jego wyników są do pobrania w oficjalnym serwisie Programu:
Uwagi klientów dotyczące MultiBanku:
http://www.jakoscobslugi.pl/find/findObservation.action?query=multibank&submit.x=25&submit.y=16
Źródło: MultiBank