W badaniu „ European Trusted Brands 2008” przeprowadzonym przez Wydawnictwo Reader’s Digest, konsumenci uznali markę MACIF za najbardziej godną zaufania wśród francuskich towarzystw ubezpieczeniowych.
Według wyników jednego z największych europejskich badań konsumenckich „European Trusted Brands” przeprowadzonego w 2008 r. przez Wydawnictwo Reader’s Digest, MACIF jest marką, którą francuscy konsumenci darzą największym zaufaniem wśród towarzystw ubezpieczeniowych. Respondenci oceniali marki również pod względem jakości, wartości, wizerunku oraz zrozumienia potrzeb klienta.
W sondażu „European Trusted Brands 2008”, w całej Europie oddanych zostało ogółem ponad 280 000 głosów oraz zostało wymienionych ogółem ponad 120 000 różnych marek.
Zasady, które przyczyniły się do wysokiej oceny marki przez konsumentów są stosowane przez MACIF także w Polsce w ramach działalności MACIF Życie TUW, jedynego w kraju towarzystwa ubezpieczeń wzajemnych, które oferuje produkty ubezpieczenia na życie dla szerokiego kręgu odbiorców.
Źródło: MACIF Życie TUW