Rusza kampania reklamowa „ Lokata na Dzień Dobry” Banku Ochrony Środowiska S.A., który wprowadza na rynek nową ofertę skierowaną do klienta indywidualnego.
BOŚ odpowiada na oczekiwania rynkowe. Od 11 lutego do końca marca 2009 w ofercie banku pojawi się po raz pierwszy w Polsce „Lokata na Dzień Dobry”. Klient, który zdecyduje się na depozyt, natychmiast po wpłacie pieniędzy otrzyma należne mu odsetki. Lokata może być zakładana na okres 3 lub 6 miesięcy, a oprocentowanie w skali roku wynosi odpowiednio: 6,5 i 5,5%.
Kampania „Lokata na Dzień Dobry” skupia się na intensywnych działaniach w telewizji (TVN, TVN24, TVN7, TVP oraz stacje niszowe) oraz w Internecie.
Za dobór i zakup mediów odpowiada dom mediowy Equinox Polska Sp. z o.o.
Kampania reklamowa nowej oferty banku BOŚ potrwa do połowy marca br.
Źródło: BOŚ