Agencja interaktywna MindChili na zlecenie Rovese SA, właściciela m.in. marek Cersanit i Opoczno, przygotowała serwis internetowy www.rovesepro.com adresowany przede wszystkim do architektów.
Celem projektu jest pomoc profesjonalistom w doborze odpowiednich produktów, wykorzystywanych przy wykańczaniu obiektów publicznych oraz pomieszczeń w budynkach mieszkalnych. Oferta Rovese w tym zakresie obejmuje: płytki ceramiczne, ceramikę łazienkową, wanny, brodziki i kabiny prysznicowe, a także inne produkty komplementarne.
Serwis www.rovesepro.com w łatwy sposób pomaga zapoznać się z pełną gamą produktów i znaleźć najlepsze rozwiązania zgodnie z wybranymi wcześniej kryteriami: kategorią produktu, miejscem przeznaczenia, rodzajem i klasą cenową.
„Przygotowaliśmy nowoczesny serwis o przejrzystym layoucie i prostej nawigacji tak, aby maksymalnie skrócić drogę użytkownika do potrzebnych mu informacji” – podkreśla Karolina Goździewicz-Szewczyk, Project Manager z agencji MindChili, co potwierdza Tomasz Marczyński, B2B Marketing Manager Grupy Rovese.
Ponadto internetowa wersja katalogu inwestycyjnego dostarcza wielu inspiracji, prezentując różnorodne obiekty zrealizowane z wykorzystaniem produktów oferowanych przez firmę Rovese. Są wśród nich między innymi: hotele, biurowce, centra handlowe, obiekty sportowe oraz obiekty mieszkalne.
Zainteresowani współpracą znajdą tu także dane kontaktowe do przedstawicieli handlowych firmy na terenie całego kraju (www.rovesepro.com/pl/kontakt).