Posiadacze kart Citi Handlowy w ramach programu rabatowego co tydzień mogą korzystać ze specjalnych promocji, tzw. „Gorących ofert”. To limitowane w czasie specjalne promocje i zniżki w wybranych punktach. Oprócz wyselekcjonowanych dostawców, w ramach oferty dostępny jest wysoki rabat, który jak pokazują badania Citi Handlowy dla 66 proc. z nas jest ważnym elementem przy podejmowaniu decyzji o zakupie.
Nasze tegoroczne badanie pokazuje, że możliwość otrzymania zniżki jest niezwykle istotna przy wyborze prezentu świątecznego. Takiego zdania jest aż 2 na 3 respondentów – mówi Marta Cieśla, odpowiedzialna za rozwój Programu Rabatowego Kart Kredytowych. Zgodnie z tym trendem rozwijamy nasz Program Rabatowy. Oferuje on zniżki nawet do 50% w ponad 4800 punktów usługowo-sprzedażowych w całej Polsce. Klienci Citi Handlowy mogą z nich korzystać przez cały rok. Oprócz regularnych rabatów, posiadacze kart kredytowych mają dostęp do wyjątkowych okazji, tzw. gorących ofert – dodaje Marta Cieśla.
Klienci banku co tydzień otrzymują informację o dostępnych dla nich zniżkach w wybranych punktach. Możliwość skorzystania z „Gorących ofert” jest ograniczona w czasie, a poziom rabatu lub przywilej są bardzo konkurencyjne. W tym tygodniu specjalne oferty posiadacze kart Citi Handlowy znajdą w Tchibo, Ski Team, Komputronik, Wojas oraz Euroflorist.
Nasze propozycje mogą pomóc przy wyborze prezentu dla znajomych czy rodziny, a także kupić go w atrakcyjnej cenie ze specjalnym rabatem. A gdzie szukamy rabatów? 60 proc. już w trakcie zakupów, w sklepach, w gazetach promocyjnych (56 proc.), a także na portalach zakupów grupowych (29 proc.) – twierdzi Marta Cieśla. „Gorące oferty” to także propozycje dla tych, którzy już myślą o zabawie sylwestrowej czy przygotowują się do sezonu narciarskiego. W kolejnym tygodniu znajdą oni również coś dla siebie – zapowiada.
O aktualnych „Gorących ofertach” bank informuje w mailingach, przesyłanych co tydzień. Informacje te znaleźć można także na stronie banku www.citirabaty.pl, gdzie znajduje się też wyszukiwarka rabatów, która pomaga klientom znaleźć najciekawsze dla nich promocje (wyszukiwanie po produktach, branżach, miejscach). Mobilni klienci Citi Handlowy najbliższe sobie miejsca z rabatami mogą znajdywać za pomocą geolokalizatora.