Hasło przewodnie najnowszej kampanii to „Noble Bank. Bank na pokolenia”, a komunikacja – podobnie jak poprzednio (spoty emitowane w latach 2007 i 2008, kreacja agencji Ad Ants) – związana jest z motywem szeroko rozumianej tradycji. Autorzy pomysłu chcieli przedstawić płynność otaczającego nas świata w zestawieniu z niezmiennymi ludzkimi potrzebami. Stałym i niezmiennym elementem spotu jest oddział Noble Bank. Chcemy, aby nasi klienci mieli świadomość, że standard naszych usług gwarantujemy na lata i jesteśmy bankiem na pokolenia – tłumaczy Katarzyna Grzybczak, dyrektor marketingu Noble Banku SA.
W filmie opartym tylko o jedno ujęcie wykorzystano cztery techniki obrazu, które pozwoliły zobrazować mijający czas.
Działania wizerunkowe Noble Banku rozpoczynają się w pierwszy dzień świąt, 25 grudnia 2008 r., i potrwają do końca lutego 2009 r. W tym czasie w wybranych stacjach ogólnopolskich (TVP, TVN) i tematycznych (m.in. TVN24, TVP Info, Discovery Channel, Ale Kino! i Polsat Sport) emitowany będzie 30-sekundowy spot. Zakupem mediów zajął się Dom Mediomy MediaVest, z którym Noble Bank pracuje od grudnia.