„Dotychczasowe rozmowy z potencjalnymi inwestorami świadczą o dużym zainteresowaniu naszą spółką. Środki pozyskane w ramach oferty prywatnej przeznaczymy na zaawansowane systemy informatyczne i logistyczne, działania marketingowe budujące wartość marki Agito oraz rozszerzenie asortymentu. Dzięki temu umocnimy pozycję lidera wśród polskich sklepów internetowych.” – mówi Tomasz Sypuła, Prezes Agito SA.
“W obecnej sytuacji rynkowej najlepszym roziązaniem by zdobyć środki na utrzymanie dynamiki rozwoju jest oferta prywatna. Biorac pod uwagę potencjał spółki Agito i to czego udało im się w tak krótkim czasie dokonać jestem przekonany, że private placemnet zakończy się pomyślnie.” – mówi Grzegorz Pędras, Prezes Secus Asset Managment SA.
Agito SA odstąpiło od oferty publicznej planowanej na 2008 rok. Dla utrzymania dynamicznego tempa rozwoju, spółka zdecydowała się na pozyskanie środków na inwestycje z alternatywnych źródeł. Debiut na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie pozostaje jednak kluczowym elementem długofalowej strategii rozwoju firmy. Po ustabilizowaniu się sytuacji na rynkach finansowych, spółka planuje powrócić do realizacji zadań związanych z przygotowaniami do pierwszej oferty publicznej. Wznowienie projektu IPO, przewidziane na 2009 r. będzie wiązało się z przygotowaniem nowego prospektu emisyjnego i złożeniem go w KNF.